تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

کمپانی Leagoo  گوشی هوشمند خود را به نام  M5 عرضه کرد به گزارشی از این تولید کننده از ویژگی های این گوشی ضد گلوله بودن مقاومت در برابر وزن ماشین است همچنین گفته می شود براحتی می توان با آن گردو شکست و به جای چکش از آن استفاده کرد.این تولید کننده قیمت دستگاه را تنها 70 دلار اعلام کرده است.

ویژگی

در ساخت قاب این گوشی از تکنولوژی نانو استفاده شده وهمانطور که در تیزر های تبلیغاتی نشان داده می شود از سامسونگ گلکسی S7 و آیفون 6S، مقاوم تر است.شیشه صفحه نمایش این گوشی بسیار مقاوم است و  به آن لقب ضدگلوله می دهند.البته آزمایشات انجام شده در حال حاضر تنها با شکستن آجیل و چکش انجام شده است.
قابل ذکر است، قسمت پشتی این گوشی از پلی کربنات ساخته شده و در برابر آسیب های مکانیکی مقاوم نیست.
گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1280*720 پیکسل، چیپ ست چهار هسته ای Mediatek MT6580 با فرکانس 1.3GHz و گرافیک MP Mali-400 و 2 گیگابایت رم و حافظه16 گیگابایتی (که میتواند به کمک کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت افزایش یابد). این همچنین شامل دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت در پانل پشتی و پشتیبانی از دو سیم کارت است.  اندازه 8،7 میلی متر، وزن 180 گرم ظرفیت باتری 2300 میلی آمپر می باشد. این گوشی از سیستم عامل انحصاری Freeme OS 6.0 بهره میگیرد که بر پایه اندروید 6.0 مارشمالو نوشته شده است.

برچسب هاLeagoo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Need for Speed Reboot سال آینده با کلی هیجان و امکانات جدید منتشر می شود