تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد

Nintendo NES دوباره ساخته شده، Famicom و Commodore 64 یک گدجت 80 دلاری به نظر می رسد.
اینجا در Engadget ، ما از علاقه ی بسیاری نسبت به چیزهایی برخورداریم که برای ما یادآور می شوند که بازی های ویدیویی در دهه ی 80 چه احساسی را برای ما به همراه داشتند. این شامل ابزار موسیقی و سازهایی هستند که از قابلیت تولید دوباره ی این صداهای نمادین چیپ تیون که همه ی ما آن ها را می شناسیم و دوست داریم، برخوردار است. سیستم Arcano با این صداها غریبه نیست و این شرکت به Kickstarter رفته است تا بتواند برای یکی دیگر از ساخته های خود به دریافت بودجه بپردازد. این شرکت از یک شیوه ی کاری به منظور ایجاد چیپ تیون مصنوعی 8-bit برخوردار است که شامل چیپ تیون ترکیبی NES در سال گذشته می باشد. این بار آن ها به تولید چیپ نیون مصنوعی Obscura 8-bit پرداخته اند: یک ترکیب MIDI که به تقلید از صدای بازی ها از Nintendo NES ، Famicom و Commodore 64 می پردازد.
برای این نسخه ی جدید، سیستم Arcano به ترکیب کننده ی تک صوتی، شکل امواج، ویژگی ها و یک سیستم تقویت شده ی بهتر پوشش صدا مجهز است، همچنین به افزایش عمق لرزش و فرکانس موسیقی سریع تر منجر می شود. دو نسخه از این گدجت به همراه یک سطح نصب شده (SMD) مانند نسخه ی اصلی آن وجود دارد در حالی که سایر مدل ها از یک ساختار متفاوت برخوردارند. گزینه ی دوم کوچکتر است، بیشتر به چیپ تیون ترکیبی NES شباهت دارد که سال گذشته عرضه شده است. شما نیاز به یک کنترل MIDI به منظور دریافت و اجرای آن دارید، اما زمانی که آن را داشته باشید، این دستگاه ها نیاز به نرم افزارهای اضافی و یا سایر برنامه ریزی ها برای آغاز صداهای 8-bit ندارد.
هنوز در مورد بودجه ی آینده مطمئن نیستید؟ به برخی از عکس های دموی زیر نگاه کنید. این شرکت از مجموعه ای از دستگاه های مفید که برای حامیان ابتدایی طراحی شده اند، برخوردار است و در نظر دارد تا آن را برای سایر حامیان خود در ماه اکتبر ارسال کند.

برچسب هاArcano
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد