ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳۰ دي

صدری با اشاره به اینکه طرح اجرای فیبر نوری منازل هم اکنون با سرعت بیشتری در حال انجام است، گفت: برای واگذاری یک و نیم میلیون پورت فیبرنوری سرمایه‌گذاری کردیم. از آنجائیکه هزینه کابل کشی طرح فیبر نوری منازل برای مردم گران بود، در طرح ویژه‌ای هزینه کابل کشی را رایگان کرده تا در هر جایی از ایران که مردم بخواهند درخواست سرویس دسترسی فیبر نوری داشته باشند بتوانیم آن را اجرایی کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حتی در برنامه داریم که هزینه مودم نیز برای مردم به صورت رایگان و یا تقسیطی انجام می‌شود و تعرفه‌های سرویس فیبر نوری را نیز با تعرفه‌های ADSL یکسان کردیم.
وی ادامه داد: ارائه سرویس فیبر نوری منازل طی یک سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.
صدری همچنین از توافق با ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت (شرکت‌های FCP) خبر داد و گفت: آنچه که رگولاتوری، شرکت مخابرات را موظف کرده بود در زمینه ارائه خدمات طبق مصوبه بیت استریم انجام داده‌ایم و در تهران و سایر مراکز اعلام می‌کنیم که آمادگی صد درصدی برای اجرای این مصوبه را داریم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبلغ لاوصولی مخابرات را با شرکت‌های اینترنتی ۱۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: وصول بالای ۹۰ درصد این مبلغ حل شده است.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌های مخابرات برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و همکاری با پیام‌رسان‌های داخلی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با سه پیام‌رسان داخلی برای استفاده از خدمات آن‌ها منعقد کرده‌ایم که بر پایه آن کاربران مخابرات می‌توانند از بستر این پیام‌رسان‌ها برای دریافت خدمات مخابرات استفاده کنند.
صدری همچنین گفت: مخابرات آمادگی دارد تا در طرح ارتباط‌رسانی روستایی به تمامی روستانشینان تلفن ثابت در یک زمان‌بندی معقول ارائه دهد. بر این اساس متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات روستایی اجباری، تقاضای خود را برای دریافت خط تلفن به مخابرات ارائه دهند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه