گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين

باید منتظر بود که رئیس جمهور ترامپ و ریاست کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، Ajit Pai، جدیدترین طرح‌های دولت این کشور برای اطمینان از رهبری ایالات متحده در 5G و توسعه‌ی دسترسی به پهنای باند در مناطق روستایی در سراسر این کشور را اعلام کنند.
جمعه صبح، FCC، برنامه‌ی جدیدی را برای راه‌اندازی پهنای باند پر سرعتی در جوامع روستایی از طریق ایجاد صندوق فرصت دیجیتال روستایی جدید این کمیسیون معرفی کرد. طبق گزارش FCC، این صندوق مبلغ ۲۰.۴ میلیارد دلار را به شبکه‌های پهنای باند تزریق می‌کند تا بیش از ۴ میلیون خانه‌ی روستایی و کسب‌وکار را با پهنای باند پر سرعت در طول دهه‌ی آینده متصل کند.
FCC می‌گوید، پول برنامه‌ی جدید از طریق استفاده‌ی چند منظوره از صندوق خدمات جهانی تامین می‌شود، سیستمی از کمک‌های مالی با هدف بهبود دسترسی به خدمات مخابراتی در مناطق با خدمات‌رسانی اندک در ایالات متحده است. Pai گفت: "در ده سال آینده، هر سال تقریبا ۲ میلیارد دلار به این طرح اختصاص داده می‌شود."
جزئیات خاصی در مورد چگونگی اجرای طرح ارائه نشد، اما Pai گفت، این کمیسیون قصد دارد این طرح را تا اواخر سال همانطور که برنامه پیش می‌رود از طریق فرایند قانون‌گذاری سنتی به انجام برساند.
Jessica Rosenworcel، نماینده‌ی دموکرات‌ها به اندازه‌ی همتای جمهوری‌خواه خود خوشبین نبود و گفت: "تاکنون مداخلات دولت در 5G خسارات بیشتری داشته تا مزیت."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه