گوناگون
مصطفی طبری۱۸:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير

وقتی شرکتی به بزرگی و ارزشمندی اپل باشید، حتی کارآموزان شما نیز می توانند از مزایای این اعتبار و شهرت بهره مند شوند.
به گزارش بیزینس اینسایدر، کارآموزان اپل قادرند تا ماهیانه 7 هزار دلار یا سالیانه حدود 80 هزار دلار درآمد داشته باشند. به گفته یکی از کارآموزان سابق اپل که حتی مهندس هم نیست، این شرکت ماهیانه 2500 دلار برای کار پاره وقت پرداخت می کند و این در حالی است که کارآموزانی که بصورت تمام وقت کار می کنند قادر هستند تا ماهیانه 5000 دلار یا سالیانه 60 هزار دلار درآمد داشته باشند.
یکی از شرایط جذب کارآموزان در اپل عدم افشای مسائلی است که در هنگام کار در بخش های مختلف اپل مشاهده می کنند، می شوند یا انجام می دهند. البته وقتی از شرکتی به بزرگی اپل صحبت می کنیم این چیزها چندان غیرعادی نیست.
اپل حتی برای امنیت بیشتر اطلاعات، اجازه نمی دهد دپارتمان ها از وضعیت یکدیگر باخبر شوند. علاوه بر این، بخش هایی وجود دارند که تنها برای برخی از کارکنان قابل دسترسی هستند.


جالب اینکه حقوقی که اپل به کارآموزان خود می پردازد تقریباً هم اندازه سایر کمپانی های معتبر حوزه آی تی و تکنولوژی می باشد.
بطور مثال فیسبوک و لینکداین به کارآموزان خود بصورت متوسط ماهیانه بالای 6200 دلار و سالیانه حدود 74400 دلار پرداخت می کنند. این در حالی است که کارآموزان شرکت هایی نظیر Palantir و Vmware حقوق بیشتری داشته که به راحتی با پرداختی های اپل برابری می کند.
بنابراین می توان نتیجه گرفت که حتی کارآموزان نیز در برابر تلاششان به شکل بسیار مطلوبی پاداش داده می شوند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
بهزاد
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير
یک جامعه با بستر مناسب اقتصادی و به دور از حاشیه پردازی در بخشهای مختلف باعث بوجود آمدن یک و یا چندین شکت بزرگ حوزه آی تی میشود که خروجی کار و سرمایه مناسب را برای مردمان آن کشور خوشبخت به ارمغان می آورد . بنده دارای تحصیلات آکادمیک در حوزه آی تی و سابقه ده ساله کار در بازار شبکه ایران هستم متاسفانه در آمد من و همقطاران من در این سالها از یک سوپرمارکت کوچک هم کمتر شده است .
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل یک اپلیکیشن برای مهاجرت آسان‌تر کاربران اندرویدی به iOS عرضه کرد