کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور

Pinterest اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی آن از ۲۵۰ میلیون نفر عبور کرد، با این اوصاف این شرکت دارای سرعت ثابت افزودن ۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در سال است. این نقطه‌ی عطف جدید بالاتر از ۲۰۰ میلیون کاربر آن در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ و ۱۰۰ میلیون کاربر در سپتامبر ۲۰۱۵ است. Pinterest گفت اکثریت کاربران آن در حال حاضر خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا هستند و اینکه بیش از ۱۷۵ میلیارد Pin توسط کاربران ایجاد شده است.
سخنگوی شرکت به VentureBeat گفت: پروژه‌های DIY، دکور خانه، و مد همچنان محبوب‌ترین دسته‌های Pin در Pinterest هستند. هر کدام از این دسته‌ها تقریبا ۳۰ درصد رشد سالانه‌ی Pin توسط کاربران را تجربه کرده‌اند.
در تلاش برای نوآوری و خلاقیت، Pinterest برخی از مهندسین و متخصصان بینایی کامپیوتر از گوگل را استخدام کرده است. اوایل سال جاری، Pinterest مدیر تحقیقات بینایی کامپیوتر گوگل، Chuck Posenberg را برای رهبری تیم تحقیقات بصری شرکت استخدام کرد.
آزمایشگاه‌های Pinterest توسط دانشمند ارشد Jure Leskovec در اوایل سال ۲۰۱۷ شکل گرفت و کار آن انجام تحقیقاتی بود که منجر به بهره‌وری محصولات Pinterest می‌شد، همچون PisSage که یک شبکه‌ی عصبی پیچشی است و منجر به افزایش ۲۵ درصدی تاثیر Shop the Look شد، قابلیتی که به کاربران اجازه‌ی خرید لباس‌های دیده شد در Pinها را می‌دهد.
از زمانی که گوگل استعداد هوش مصنوعی را معرفی کرد، Pinterest راه‌اندازی ابزار بینایی کامپیوتر Lens خود را آغاز کرد، که کارهایی چون Lens Your Look را انجام می‌دهد. این قابلیت به افراد اجازه‌ی گرفتن عکس‌هایی از لباس مورد علاقه و ارسال نظرات‌شان را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه