گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير

برند مشهور جهانی Apple در نظر دارد تا کارخانه‌ی جدیدی را برای تولید مانیتور‌های جدید OLED خریداری نماید. بنابراین اساس کمپانی می‌تواند در این زمینه نیز با رقیب خود یعنی سامسونگ، رقابتی جدی را شروع کند و هر سال تعداد 30 هزار دستگاه از این محصول را به بازار عرضه نماید. آنچه که تاکنون مشخص شده این است که مدیران کمپانی Apple قصد دارند تا در آینده‌ای نزدیک مانیتور‌های OLED را در کارخانه‌ی جدید خود تولید نمایند.
با توجه به اطلاعات اولیه، قیمت مورد معامله به 2.5 میلیارد دلار رسیده است. توسعه دهندگان بخش الکترونیک دراین شرکت شدیدا به خرید این کارخانه علاقه‌مندند. این امر نشان می دهد که توسعه دهندگان Apple به موفقیت خود در این پروژه ایمان دارند و مطمئنا خیلی زود گوشی های هوشمند خود را به صفحه نمایش OLED مجهز خواهند کرد.
به گفته‌ی برخی از تحلیلگران، در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده‌ی صفحه نمایش OLED برای گوشی‌های آیفون، کمپانی کره‌ای Samsung است. بر اساس توافق هیئت‌مدیره‌ی کمپانی Apple، در سری اول تولید این محصول قرار است 30 هزار واحد از این محصول به بازار عرضه شود. البته این میزان رکورد قابل توجهی برای کمپانی سامسونگ نیست اما به نظر می‌رسد این میزان برای شروع رقم قابل قبولی باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه