تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

به گفته کارشناسان آمریکایی در حوزه موبایل، iPhone 8 برای همیشه صنعت تلفن همراه را تغییر خواهد داد. به گفته آنان، در حال حاضر توسعه دهندگان Apple در حال کار بر روی تولید ابزارهای جدید و ایجاد تفاوتهای اساسی با گجت های موجود در بازار می باشند.
گفته می شود قرار است فناوری سامسونگ در زمینه گجت هایی شبیه به شیشه خواهد بود، گویا قرار است کل صفحه نمایش به نمایشگر Touch ID مجهز شود و دوربین جلو و اسپیکرها نیز درون این نمایشگر قرار گیرند. گفته می شود ویژگی های iPhone 8 به حدی بالاست که می تواند در حد یک سیستم کامپیوتر خانگی به کاربر خدمات ارائه کند.
احتمالا تغییرات عمده ای در ساختار iPhone 8 صورت خواهد گرفت، چرا که با افزودن حسگرهای اثر انگشت و اسکنر عنبیه، دکمه Home و سایر بخش‌ها در این تغییرات جای جدیدی خواهند داشت. گویا کمپانی قصد دارد تمامی این مولفه ها را در زیر صفحه نمایش گوشی قرار دهد.
به گفته روزنامه نگاران، iPhone جدید مجهز به تکنولوژی واقعیت افزوده و تکنولوژی هولوگرافیک است. البته گویا این تکنولوژی ها تحت نام تجاری دیگری خواهند بود. در حال حاضر مشابه این تکنولوژی با نام تجاری PrimeSens ارائه می شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه