موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ بهمن

کارشناسان با توجه به پیش‌بینی‌های مینگ چی کو، اعلام کردند که پرچم‌دار بعدی Apple در سال 2020 عرضه خواهد شد. بر اساس اخبار منتشر شده در نشریه‌ی VladTime، کارشناسان در مورد ایجاد طرح‌های نوآورانه و مبتکرانه در طراحی پرچم‌دار جدید اختلاف‌ نظر دارند. با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران آمریکایی از گوشی هوشمند iPhone X، به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان برای ارائه‌ی مدل جدید نیازی به بررسی نظرات کارشناسان و منتقدان نداشته باشند.
باید به این نکته اشاره کرد که پرچم‌دار جدید، عصر جدیدی را در تولید گوشی‌های هوشمند در سال 2020 آغاز خواهد کرد. ظهور این محصول در بازار تکنولوژی، از نظر عده‌ای از کارشناسان سبب خواهد شد تا برخی از نمونه‌های گوشی هوشمند در بازار، منسوخ شود.
علیرغم برخی از کاستی‌های گوشی iPhone X، بسیاری از کاربران آن را بهترین محصول در بازار گوشی‌های هوشمند به‌ حساب می‌آورند. به همین دلیل شاید توسعه‌دهندگان اپل تصمیم بگیرند تا در پرچم‌دار جدید، محصول iPhone X را با افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی و تغییر سخت‌افزاری، همچنین تنوع رنگی ارائه نمایند. با این‌حال باید تا 2020 برای ارائه‌ی پرچم‌دار جدید منتظر بمانیم. کارشناسان معتقدند که تا آن زمان Apple قادر خواهد بود، نمونه‌ای فراتر از iPhone X را عرضه نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه