موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

شرکت تحقیقاتی DxO به تازگی به بررسی و مقایسه ی دوربین پرچمداران جدید iPhone 8 و 8 Plus پرداخته است. بر اساس این بررسی این دو گوشی هوشمند در جایگاه اول قرار گرفته اند. iPhone 8 مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 می باشد و iPhone 8 Plus دارای یک  ماژول اضافی و یک لنز تله فوتو ( لنز با قابلیت فوکوس در فاصله‌های دور)  برای دو حالت اپتیکال و پرتره می‌باشد.
iPhone 8 Plus توانسته نظر اکثر کارشناسان را تحت تاثیر قرار دهد. آنها معتقدند که گوشی هوشمند می‌تواند عکس‌هایی شگفت انگیزی در هوای آزاد ثبت نماید به گونه ای که تمام جزئیات را به صورت کامل حفظ می کند و رنگ ها را دقیق نشان می دهد. همچنین نسل جدید تلفن های هوشمند اپل در حالت HDR، عملکرد بهتری نسبت به گوشی Google Pixel دارد.
در شرایط نور ضعیف، iPhone 8 Plus از کیفیت بالاتری برخوردار است البته باید گفت به دلیل ویژگی محیط با نور کم، برخی از جزئیات تصویر از بین خواهد رفت اما در مجموع به عنوان بهترین دوربین انتخاب شده زیرا می تواند رنگ پوست را به خوبی تشخیص دهد و پس زمینه ی عکس را به خوبی تفکیک کند.
DxO برای گوشی های iPhone 8 و iPhone 8 Plus به ترتیب نمره های 92 و 94 در نظر گرفته است، یعنی دو مکان بالای جدول و گوشی های پس از آن به ترتیب Pixel، HTC U11، iPhone 7 Plus، iPhone 7 و Sony Xperia XZ Premium قرارگرفته اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه