گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۷ آبان

در دنیای مدرن تقریبا همه ی انسانهای روی این کره ی خاکی، کاربران اینترنت هستند و قطعا یک یا چند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی یا در برخی از سایت ها دارند. اما شما هیچگاه نمی توانید کاملا مطمئن باشید که رمز عبور، اکانت شما را از سرقت هکر‌ها محافظت می کند.
یکی از سرویس هایی که می تواند به شما اطمینان دهد حساب کاربریتان در اینترنت ایمن خواهد بود، LastPass است که اغلب توسعه دهندگان در مورد مزایای آن صحبت می‌کنند. در واقع LastPass یکی از محبوبترین ابزارهای موجود در این رابطه است. LastPass ترکیبی از برنامه ی مدیریت رمز عبور روی سیستم شما (Local) و یک فضای ذخیره‌سازی ابری (Cloud-Base Storge) است و می تواند رمز عبور و اطلاعات کاربر را در خود ذخیره نماید. علاوه بر این، سرویس مذکور می تواند رمزهای عبوری را برای شما ایجاد کند که امنیت بیشتری خواهد داشت. اول از همه، پروفایل ها به رمز عبور‌هایی غیر قابل شکسته شدن مجهز می شوند. برای این کار، در عبارت رمز از کلمات و یا کاراکترهای تکرار شونده استفاده نخواهد شد.
لازم به ذکر است معمولا چنین اشتباهاتی توسط کاربران صورت می گیرد زیرا آنها بر این عقیده اند رمزها هر چه ساده تر باشند بهتر به خاطر می‌مانند، در نتیجه یک اسم یا یک عدد را چندین بار در عبارت رمز تکرار می کنند. اما LastPass به راحتی می تواند رمز عبور را به خاطر بسپارد و در صورت فراموش شدن توسط کاربر آن را مجددا بازیابی نماید. همچنین کارشناسان می گویند رمزهای عبور تصادفی که سرویس LastPass می تواند تولید کند، از نظر حفاظتی برای کاربر امن تر خواهد بود. استفاده از چنین خدماتی می تواند زندگی کاربران را در دنیای دیجیتالی امروزی تسهیل کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه