ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۷ دي

به گزارش فارس، در تازه‌ترین گزارش فصلی کافه‌بازار، ۷ علت پرتکرار رد برنامه‌ها در فصل پاییز مطرح شده است.
توسعه‌دهندگان هنگام ساخت و ارسال محصول خود برای انتشار در کافه‌بازار موظف به رعایت مجموعه قوانین و مقرراتی هستند که به استفاده‌ی امن و آسان کاربر منجر شود.
کافه‌بازار دلایل متدوال عدم انتشار برنامه‌ها در فصل پاییز را به این شرح اعلام کرده است:
رابط کاربری نامناسب، و محتوای کم‌ارزش یا تکراری به ترتیب با ۲۷، ۱۶ و ۱۴ درصد، بیشترین دلایل رد برنامه‌ها در فصل پاییز بوده‌اند.
برنامه‌هایی که به دلیل موارد نقض امنیت و حریم شخصی کاربران رد شده‌اند ۱۰ درصد و برنامه‌هایی که به دلیل نقض مالکیت فکری اجازه انتشار نیافته‌اند ۷ درصد بوده‌اند.
در توضیح بند نقض امنیت و حریم شخصی کاربران خطاب به توسعه‌دهنده‌ها آمده است:
بازار قصد دارد مطمئن شود که امنیت کاربران همیشه اولویت دارد و حفظ می‌شود. لازم است کاربران از امنیت خود هنگام استفاده از برنامه‌ها اطمینان حاصل کنند.
به همین منظور چنانچه به اطلاعات حساس یا شخصی از کاربران دسترسی دارید باید دلیل و نحوه‌ی استفاده از این اطلاعات برای کاربر شفاف و قابل فهم باشد. همچنین دسترسی، جمع‌آوری و استفاده از این اطلاعات تنها زمانی پذیرفته است که مرتبط با کارکرد اصلی برنامه باشد، به کاربر اطلاع داده شود و در محیطی امن انجام شود.
سایر موارد نقض قوانین سبب رد ۱۰ درصد دیگر از برنامه‌های توسعه‌دهندگان شده‌اند.
بر اساس این گزارش تحلیلی، ۷ درصد از برنامه‌های ارسال‌شده برای کافه‌بازار به دلیل تلاش برای ایجاد جذابیت کاذب برای نصب برنامه‌ها رد شده‌اند.
کافه‌بازار دلایل متدوال عدم انتشار برنامه‌ها را برای توسعه‌دهندگان با توضیحات کامل‌تر در (اینجا) در دسترس توسعه‌دهندگان و کاربران قرار داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه