گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

تنظیم‌کننده‌های کانادا اعلام کرده‌اند، همه‌ی شهروندان باید به اینترنت پرسرعت حتی در مناطق دور، دسترسی داشته باشند. کمیسیون مخابرات و رادیو و تلویزیون کانادا (CRTC) حکم داد، در حال حاضر حداقل سرعت پهنای باند دانلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۱۰ مگابیت در ثانیه، یک سرویس مخابراتی اصلی را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، همه‌ی مشتریان از جمله مشتریان مناطق روستایی باید از گزینه‌‌ی داده‌های نامحدود استفاده نمایند. اکنون تعرفه‌ی شهروندان کانادایی‌ دو برابر ایالات متحده است و این امری تصادفی نیست، چنانکه CRTC به دقت، سرعت اینترنت را در کشورهای دیگر مورد بررسی قرار می‌دهد.
رئیس CRTC، آقای Jean-Pierre Blais در مصاحبه‌ای به روزنامه‌ی Globe و Mail گفت، آنها اهداف بلندپروازانه است اما تصور می‌کنم واقع بینانه باشد. سرعت اینترنت در ایالات متحده ۲۵ مگابیت در ثانیه، در استرالیا ۲۵مگابیت در ثانیه، اروپا به طور کلی ۳۰ مگابیت در ثانیه و آلمان ۵۰ مگابیت در ثانیه است، بنابراین ما نمی‌خواهیم بین این کشورها در میانه قرار بگیریم.
این در حالی است که شهرستان‌های کانادا با این مشکلات مواجه می‌باشند و بسیاری از مناطق روستایی این کشور پهناور دارای سرعت اینترنت پایین و داده‌های محدود‌اند. برای رسیدن به برابری در این حوزه، CRTC  همچنین صندوقی ۷۵۰ میلیون دلاری برای پروژه‌های مناطق محروم راه‌اندازی کرده است.

برچسب هاCRTCcanadaInternet
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اینترنت در فضا از اینترنت دیال آپ هم بدتر است