گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

این راز بر کسی پوشیده نیست که پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده‌ی آمریکا در سال 2016، Google به دنبال "چگونگی جابجایی به کانادا" است. بنابر گزارشی از Axios، حالا اطلاعات جدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه استارتاپ‌های کانادایی بیش از گذشته برای کارگران آمریکایی جذاب هستند. MaRS، قطب نوآوری در تورنتو، از استارتاپ‌های داخل شهر این سوال را پرسیده که آیا آن ‌ها شاهد نوسان شدیدی در درخواست‌های کارگران آمریکایی از نوامبر گذشته بوده‌اند و یا خیر؟ و جالب است که پاسخ 62 درصد از آن‌ها به سوال مطرح شده مثبت بوده و اینکه این افزایش تقاضا از آمریکا تاکنون بی‌سابقه بوده است.
Roy Pereira، مدیرعامل شرکت Zoom.ai، استارتاپ چت‌بات شرکتی به Axios گفت: "من هرگز شاهد متقاضیانی از آمریکا که برای فرصت‌های کانادا درخواست بدهند نبوده‌ام، آن هم از مکان‌هایی همچون Silicon Valley." "این هرگز قبل از این اتفاق نیفتاده است." این شرکت که تا قبل از این صفر درصد درخواست از آمریکا داشته، از فوریه با جهشی سریع به 33 درصد تقاضا از این کشور دست یافته است.
همانطور که VentureBeat در اوایل ماه جاری گزارش داد، تنها کارکنان بخش فناوری نبوده‌اند که جذب این کشور شده‌اند، چرا که Facebook هم تصمیم گرفته بخش هوش مصنوعی خود را در مونترال افتتاح کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه