کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۰ خرداد

چرخه‌ی جدید سرمایه‌گذاری در امنیت سایبری از سال 2012 آغاز شد. این چرخه توسط سه عرضه‌ی اولیه‌ی عمومی اوراق بهادار کاتالیزه شد: Proofpoint، Splunk و Palo Alto Networks. آن طور که معمول است خروجی بزرگ در یک مکان به طور قابل توجهی اعتماد سرمایه‌گذار را افزایش می‌دهد و عرضه‌ی سرمایه را بالا می‌برد، به طوری که سرمایه‌گذاران فرعی به امید پیدا کردن  "چیز بزرگ تر بعدی" عجله می‌کنند.
سال 2013 از نظر امنیت سایبری، این حوزه در رأس توجهات عمومی قرار گرفت؛ ابتدا بعد از حادثه‌ی Edward Snowden و دوباره بعد از نفوذ در Adobe system، Target Corporation و Heartland Payment System که هر کدام از اینها بیش از 100 میلیون سند را فاش کردند. موضوع امنیت همیشه یک بازی موش و گربه بوده است.
مؤسسین و سرمایه‌گذاران به خصوص دو نکته را مد نظر داشتند، شرکت‌های زیادی قوانین اساسی و بنیادی را نادیده می‌گرفتند و نسل قبلی تولیدات امنیتی برنامه‌هایی نامناسب بودند. و تعداد انگشت‌شماری از موضوعات سرمایه‌گذاری برای حل این چالش‌ها مطرح شدند. از جمله‌ی آن چالش‌ها می‌توان به بازگشت به اصول بهتر، تحلیل و مکانیزه کردن، حل مشکلات کاربران، مستحکم کردن جبهه‌های جدید و افزایش DevSecOps اشاره نمود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه