کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

سهام Nvidia در معاملات پس از ساعات بورس در روز پنج‌شنبه، بعد از اینکه این شرکت اعلام کرد تقاضا برای ارز رمزنگاری کاهش یافته، حدود ۵ درصد افت کرد. Nvidia پیش‌بینی می‌کند در فصل‌های مالی آتی فروش آن کمتر از اهداف وال‌استریت باشد.
چشم‌انداز بی‌نظیر این شرکت برای تراشه‌های رمزنگاری چرخش معکوس شدیدی نسبت به سه ماهه‌ی مالی قبل داشت، در سه ماهه‌ی گذشته ارزهای رمزنگاری همچون بیت‌کوین و ethereum به فروش ۲۸۹ میلیون دلاری رسیدند که نزدیک به یک دهم درآمد Nvidia بود. این شرکت قبلا فروش تراشه‌های رمزنگاری‌اش برای سه ماهه‌ی دوم تا پایان ۲۹ جولای را حدود صد میلیون دلار تخمین زده بود. روز پنج‌شنبه Nvidia درآمد حقیقی از این بخش را تنها ۱۸ میلیون دلار گزارش کرد.
مدیرعامل این شرکت، Jensen Huang در مصاحبه با تحلیلگران گفت: ما در چندین دوره‌ی سه ماهه‌ی اخیر از رشد غیر معمول ارز رمزنگاری سود بردیم. اما برای این زمان، فکر می‌کنیم این امر برای نیمه‌ی دوم سال جاری رخ نمی‌دهد.
بر اساس گزارشی از Thomson Reuters، شرکت Nvidia درآمد سه ماهه‌ی سوم را ۳.۲۵ میلیارد دلار، به اضافه یا منهای ۲ درصد، پیش‌بینی کرد که کمتر از ۳.۳۴ میلیارد دلار تخمین زده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه