موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

با ارائه گزارش مالی HTC در سه ماهه دوم سال 2016 نتایج ناامید کننده ای برای این کمپانی بدست آمده است بر اساس این آمار، درآمد این شرکت تقریبا دو برابر نسبت به سال قبل، کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش، HTC در سه ماهه دوم ((2016 فقط 598 میلیون دلار به دست آورده  واین در حالی است که در سال گذشته در همین دوره، این رقم 1.07 میلیارد دلار بوده است.
با توجه به این گزارش مالی تا 30 ژوئن این کمپانی 133 میلیون دلار از دست داده است. و البته محصولات جدید مانندHTC 10 و عینک واقعیت مجازی HTC Vive نیز نتوانستند این شرکت را از حالت رکود نجات دهند.
البته این وضع آن چنان هم نگران کننده نیست زیرا در سال 2015 کاهش فروش این کمپانی به 64 درصد رسیده بود و با اینکه HTC Vive در سه ماه اول این سال عرضه شده است و عینک واقعیت مجازی نیز پیش فروش شده بود که این کمپانی هنوز اطلاعات کاملی در مورد فروش گزارش نداده است. اما با استناد به سخنان مدیر فروش این کمپانی این دو محصول فروش راضی کننده ای داشته اند.
با اینکه این کمپانی از سال 2013 بحران بازار را با سختی تحمل کرده است اما به خوبی توانسته فعالیت خود را در بازار ادامه دهد.

برچسب هاHTC
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فروشگاه اپلیکیشن های واقعیت مجازی HTC در راه است