گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ مرداد

نیاز به کامپیوتر جدیدی برای مدرسه یا هر دلیل دیگر دارید؟ سامسونگ فروشی را راه‌انداخته است که تا ۲۸ جولای ادامه دارد و ممکن است چیزی را که شما به دنبال آن هستید داشته باشد. این اواخر شاهد ذخیره‌ی پول بر روی تعدادی از لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ بوده‌ایم. اما این همه چیز نیست. هدست Windows Mixed Reality، همینطور نمونه‌هایی از TVها و دیگر محصولات آن هم ارزان‌تر از قبل هستند.
با لپ‌تاپی شروع می‌کنیم که برای آن دسته افرادی مفید است که اغلب زمان‌های زیادی را در رسانه‌های اجتماعی، یوتوب و یا کار بر روی اسناد صرف می‌کنند. Samsung Chromebook Plus اکنون ۳۹۹ دلار قیمت دارد، در حالیکه قیمت معمول آن ۱۰۰ دلار گران‌تر است. این لپ‌تاپ با سیستم‌عامل Google Chrome اجرا می‌شود و اپلیکیشن‌های اندرویدی را پشتیبانی می‌کند.
لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی Samsung Notebook 9 با تخفیفی ۳۰۰ دلاری، اکنون به قیمت ۱۰۹۹ دلار فروخته می‌شود. این لپ‌تاپ ارزان‌ترین نمونه‌ی دستگاه ویندوز ۱۰، دو در یک نیست و برخی از مشکلات طراحی Notebook 9 Pro را دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دکمه‌ی Power آن اشاره کرد که به شکاف microSD بسیار نزدیک است. با این وجود، این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی با توجه به مشخصات و صفحه‌نمایش LED آن با وضوح تصویر ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ گزینه‌ی مناسبی برای خرید است.
اگر بازی کردن چیزی است که زیاد آن را انجام می‌دهید، بهتر است Notebook Odyssey را در نظر بگیرید. این محصول از این پس بهتر هم خواهد بود. Notebook Odyssey مجهز به Nvidia GeForce GTX 1060 و پردازنده‌ی گران‌قیمت Intel Core i7 است، این دستگاه می‌تواند بیشتر بازی‌های محبوب PC را اجرا کند.
Odyssey همگام با دیگر لپ‌تاپ‌های بازی در زمینه‌ی طراحی پیش می‌رود، اما ادعای عمر باتری ۱۰.۵ ساعت را دارد. این مدل هم اکنون ۱۱۹۹ دلار قیمت دارد که ۴۰۰ دلار کمتر از قیمت معمول است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه