موبایل و تبلت
مصطفی طبری۷:۵۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت

شرکت روسی Yota Devices، سازنده دو گوشی هوشمند YotaPhone و YotaPhone 2، امروز اعلام کرد که نسخه ای جدید از نسل دوم گوشی هوشمند خود را با بهبودهایی در کارایی، نرم افزار و همچنین رنگ مشکی عرضه خواهد کرد.
نسخه محدود این گوشی که در رنگ سفید در بازار وجود دارد، اکنون رابط کاربری آپدیت شده YETI UI را دریافت کرده است. حالا تغییرات در کاورها و اپلیکیشن هایی که در صفحه پشتی مجهز به e-ink نمایش داده می شوند به مراتب ساده تر شده است. یکی از کاربردی ترین ویژگی ها امکان نمایش تصاویر مختلف به عنوان کاور می باشد که اکنون در یک مرحله قابل انجام است. در گذشته بدین منظور باید یک فرآیند شش مرحله ای را انجام می دادید.
همچنین ویجت های جدیدی به منظور استفاده بهتر از صفحه نمایش EPD(نمایشگر کاغذ الکترونیکی) فراهم شده است. به طور مثال یک ویجت برای مشاهده ایمیل ها در نظر گرفته شده تا همواره جدیدترین ایمیل های اینباکس Gmail خود را مشاهده کنید. ویجت YotaSports(با همکاری شبکه EuroSport)، YotaNotes برای ایجاد لیست کارها و وظایف مهم و YotaEnergy برای نمایش میزان زمان باقی مانده براساس شارژ باطری از دیگر ویجت های این بخش هستند.


برای دوستداران شبکه های اجتماعی، حالا توییتر، فیسبوک و اینستاگرام دارای ویجت های تمام صفحه برای نمایش در صفحه پشتی هستند. یک ویجت تشخیص آهنگ Musixmatch و همچنین اپلیکیشن YotaFitness برای نظارت بر روی فعالیت های ورزشی شما، وجود دارند.
این آپدیت جدید تنها برای رنگ سفید گوشی YotaPhone 2 منتشر نخواهد شد، و در آینده برای رنگ مشکی این گوشی هوشمند نیز قابل دریافت خواهد بود.
تمرکز این به روز رسانی بر روی صفحه پشتی فقط به علت ایجاد تمایز بیشتر با سایر اسمارت فون های بازار نیست، چرا که این ویژگی در واقع برگ برنده این کمپانی در فروش گوشی های YotaPhone محسوب می شود.
علاوه بر این قابلیت " Always On" که در صفحه پشتی فراهم شده، به کاربران اجازه می دهد تا کارهای بیشتری را بدون نیاز به صفحه نمایش اصلی گوشی به انجام برسانند و بدین ترتیب عمر باطری بیشتری را شاهد باشند.


یکی از سخنگویان کمپانی سازنده اعلام کرده که یک گوشی YotaPhone 2 با آپدیت جدید، قادر است تحت استفاده سنگین تا 2 روز کامل دوام آورد که سه برابر بیشتر از هر اسمارت فون دیگری محسوب می شود.
نسخه 5.0 اندروید آبنبات چوبی به همراه ویژگی های استاندارد یک اسمارت فون برای کاربرانی که قصد استفاده از صفحه اصلی گوشی را دارند در نظر گرفته شده است.
اما بهتر از تمام این تغییرات، کاهش قیمت 100 دلاری YotaPhone 2 است که حالا با پرداخت 680 دلار قابل تهیه می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سونی فروشگاه آنلاینش را در 28 آگوست تعطیل می کند