تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد

روبرتو واسکز یکی از ساکنین تورنتو با بازی پوکمون گو 11 کیلوگرم از دست داده است،ور در مصاحبه تی با اخبار CBC News می گوید بطور مستمر این بازی را در طول 3 و نیم هفته انجام داده است و 142 پوکمون را در ایالات متحده و کانادا پیدا کرده است. او در مجموع 266 کیلومتر را پیاده روی کرده است.

بهتر از باشگاه و رژیم غذایی

واسکز اذعان می کند: در ابتدا، این کار فقط برای من یک بازی بود اما پس از پیدا کردن یکی از پوکمون ها برای پیدا کردن دیگر پوکمون ها تمایل بیشتری پیدا می کردم در نتیجه بازی برای مکن به یک هدف تبدیل شد.
وی تعداد 142 پوکمون از 155 پوکمونی که در ایالات متحده وجود دارد را شکار کرده است البته برای گونه های خاصی از موجودات باید به قاره های دیگر سفر کرد.
به هر حال این بازی تنها برای کانادایی ها محبوب نبوده بلکه پیشتر نیز در خبری شنیده بودیم که فردی فنلاندی نیز بوسیله این بازی 10 کیلوگرم کاهش وزن داشته است.
وی نیز در مصاحبه ای عنوان کرده بود مدتها بود قصد کاهش وزن داشتم اما هیچوقت این کار ممکن نمی شد اما با این بازی بصورت ناخودآگاه 10 کیلوگرم کاهش وزن داشتم از طرفی دیگر این بازی سبب شد تا از نظر اجتماعی و تعامل با دیگران نیز موفقیت هایی را کسب کنم.

برچسب هاPokemon Go
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار Pokemon Go بر روی Apple Watch