کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

هفته ی جاری برای کمپانی Apple Inc مانند دیگر کمپانی‌ها هفته ی خوبی نبود. در این هفته سهام تولید کننده ی مشهور تجهیزاتی با تکنولوژی روز دنیا، در طی 17 ماه گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. دلیل این وضعیت نارضایتی کاربران از قیمت های ارائه شده برای محصولات Apple اعلام شده است. دلیل دیگر نیز عدم پیش فروش خوب iPhone 8 بوده است.
سهام Apple در روز جمعه با کاهش 1.6 درصدی روبرو شده است. یادآور می‌شویم که در ابتدای هفته سهام کمپانی تقریبا 5.2 درصد کاهش یافت. این بزرگترین کاهش قیمت از آوریل 2016 است. علاوه بر این رقم کاهش سهام چیزی در حدود مبلغ 43 میلیون دلاری در بازار گوشی‌های هوشمند است.
به یاد داریم که این کمپانی در تاریخ 12 سپتامبر از محصولات جدیدش از جمله گوشی هوشمند iPhone X رونمایی کرد. گویا صف انتظار برای این محصول هم چندان طولانی نبوده است و به نظر می‌رسد افرادی که محصول را پیش خرید کرده ‌اند به سرعت آن را دریافت نمایند. شایعات مبنی بر این است که این کمپانی هنوز شروع به تولید انبوه این محصول نکرده است. iPhone X تا روز سوم نوامبر (جمعه ۱۲ آبان) به بازار عرضه نمی‌شود.  این تاریخ یعنی iPhone X دقیقا ۶ هفته دیگر به دست کاربران می‌رسد. از طرف دیگر گزارش ها حاکی از آن است که در شرق آسیا، چین، استقبال از این محصول محدود بوده و تنها 1 و نیم میلیون پیش خرید ثبت شده است؛ این درحالی است که برای نسخه‌ی 7 این محصول، در مدت مشابه 3.5 میلیون رکورد ثبت شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه