ترفند و آموزش
مصطفی طبری۱۳:۳ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ ارديبهشت

امسال شاهد محصولات جدید گران قیمتی از Apple هستیم، که شامل ساعت Apple، MacBook جدید 12 اینچی، ورژن جدید Logic Pro که یک نرم افزار برای ساخت و تنظیم موزیک است از آن استفاده می شود، و به روز رسانی لپ تاپ های  MacBook Air و MacBook Pro، 13 اینچی.
هر کسی که علاقه به خریداری یک  MacBook جدید دارد، تمام این سخت افزار های جدید، انتخاب را برای اینکه کدام را خریداری کنیم، سخت تر می کند. متأسفانه، برای هر کسی نمی توان یک MacBook در حد عالی توصیه کرد، و هر مدلی ضعف ها و قوت های خودش را داراست. در واقع این موضوع تا حدی به توانایی خرید شما، قابلیت هایی که از آن انتظار دارید، و اینکه چقدر نیاز دارید قابل حمل باشد، باز می گردد.


مدل جدید 12 اینچی MacBook  یکی از عجایب طراحی مهندسی است، اما همچنین یک سری از مزیت ها را از دست داده که غیر قابل تعوض است، به عنوان مثال پورت ها و اتصالات نزدیک هم، یا پردازشگر اصلی Core i5. قیمت آن به گرانی MacBook Pro 13 اینچی می باشد.
Air دارای کیفیت تصویر پایین و یک فرو رفتگی نا زیبا در هنگام نمایش است، اما این تنها 999 $ است، که باعث می شود شما بتوانید از تجربیات Mac استفاده کنید. البته در جریان شکست رکورد عمر باتری، با افزودن یک پردازنده ی نسل پنجم Core i5 Intel، طی یک تست ویدئویی عمر باتری 18 ساعت و در یک تست دشوار آنلاین عمر باتری آن 10 ساعت گزارش شد.
MacBook pro 13 اینچی دارای کیفیت بالای تصویر به همراه باتری با طول عمر بالا، و پورت ها و اتصالات مناسب است.
MacBook 12 اینچی به اندازه ی کافی برای انجام کارهای روزمره و گشت و گذار در web مناسب نیست و اگر باتری شما یک روز تمام دوام بیاورد شما باید خیلی خوش شانس باشید.
MacBook Air 13 اینچی هنوز برای خیلی از افراد که حجم کار بالایی دارند به خوبی کار می کند و دارای بهترین باتری هست که تا به حال مورد آزمایش قرار گرفته است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تعویض رایگان نمایشگرهای لکه دار مک بوک رتینا توسط اپل