پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ فروردين

بازار داغ اپل واتچ این روزها همه اخبار رو به خود اختصاص داده، بنا به گزارش یک منبع خبری در اولین روز فروش آنلاین این محصول در آمریکا کمپانی اپل حدود یک میلیون سفارش دریافت کرده ، در ادامه مطلب سعی کردیم به بررسی علایق کاربران و برخی از آمار منتشر شده در این مورد بپردازیم.
به گزارش سها آی تی ، کمپانی اپل کار خود را در بخش گجت های پوشیدنی با استقبال خوبی آغاز کرد. چرا که تنها در روز اول موفق به فروش بیش از یک میلیون دیوایس شده است ، جالب است که بدانید 2/3 سفارش کاربران مربوط به مدل اسپورت آلومینیومی بوده است که از قیمت 349 دلار شروع می شود و 1/3 باقیمانده سفارش ها هم مربوط به مدل استنلس استیل میشود که قیمت پایه آن 549 دلار است. مدل 10 هزار دلاری ساخته شده از طلای این گجت با استقبالی روبروی نبوده است.
71 درصد از کاربران گجت خود را با صفحه نمایش بزرگتر(42 میلیمتری) انتخاب کرده اند.
نکته جالب دیگری که در این بین به چشم می خورد اینکه 72 درصد از کاربرانی که این گجت لوکس و کوچک را خریداری کرده اند از مشتریان استمارت فون های این کمپانی در دو سال گذشته بوده اند و 43 در صد آنها مک بوک جدید این کمپانی را نیز سفارش داده اند.
اگر دوست دارید بدانید که کدام رنگ بیشتر مورد علاقه کاربران قرار گرفته است باید عرض کنم که 40 درصد سفارش ها بر روی مدل استنلس استیل خاکستری ، 34 درصد آلومینیوم نقره ای ، 23 درصد مشکی و 3 درصد باقیمانده هم مربوط به مدل های دیگر می باشد.
سر آخر اینکه این آمار و ارقام تنها مربوط به فروش این گجت در کشور آمریکا بوده و همانطور که میدانید همزمان با آغاز فروش آنلاین در آمریکا این محصول در کشورهای استرالیا ، کانادا ، چین ، فرانسه ، هنگ کنگ ، ژاپن و انگلیس در دسترس کاربران قرار گرفته بود. به نظر شما آیا این محصول می تواند بازار این گجت پوشیدنی را در دست بگیرد؟ نظرات خود را از طریق کامنت و یا صفحه اجتماعی ما با ما در میان بگذارید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید