گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

طراح معروف کمپانی Apple و خالق طراحی گوشی های iPhone، کریستوفر استرینگر، این کمپانی آمریکایی را ترک کرد. این متخصص در پی ترک طراح محصولات محبوب iMac، دنیس کاستر، از این کمپانی این تصمیم را گرفته است.
البته بر اساس آخرین اخبار این کمپانی متخصص دیگری از تیم حرفه ای استرینگر یعنی جاناتان آیو را نیز از دست داده است. به گزارش منابع خبری آمریکایی، این متخصص پس از 20 سال همکاری مستمر با این کمپانی از ادامه ی همکاری با تیم اپل منصرف شده است.
توجه داشته باشید که در سال 2016 این شرکت دنیس کاستر، طراح  iMac و iPhone در تیم استرینگر را از دست داد. در حال حاضر وی در کمپانی GoPro در سمت معاون مدیر عامل مشغول به کار است. لازم به ذکر است در طول کشمکش های حقوقی در میان دو کمپانی Apple و Samsung به علت نقض حق ثبت اختراع توسط این شرکت در سال 2012، استرینگر به عنوان یکی از شاهدان پرونده در دادگاه حاضر شده بود.
وی گفت متخصصین این شرکت ابتدا ایده هایی را که در هیچ جایی از جهان اجرا نشده را ثبت و سپس در جهت خلق آثار از این ایده ها و مدیریت در روند تولید آنها گام بر می دارند، در نتیجه منحصر به فرد بودن محصولات iPhone بدون هیچ شبه ای اثبات خواهد شد. کمپانی Apple در مجموع متشکل از تیم 21 نفره ی طراحی می باشد که به عنوان یک عنصر کلیدی در میزان محبوبیت و شهرت این برند تجاری مشغول به کار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه