تصویر و هنر
الناز فرجی۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ آبان

برندگان جوایز leaf امسال معرفی شدند . مراسم اهدای جوایزی که به دنبال طراحی های معماری نوآورانه در طبقه بندی های مختلفی میگردد. برنده ی نهایی hiroshi nakamura & NAP Co  به خاطر پروژه ی کلیسای کوچک ribbon اش بود. one central park ( پارک مرکزی) سیدنی منطقه ی مسکونی پیچیده ای با تکنولوژِی سبز و مناسب است و لازم به ذکر است که یک چرخ آفتاب 110 تونی زیبا نیز دارد .
کلیسای کوچک ریبون با این حال دارای دو پلکان مارپیچ است که از راه های جداگانه ای شروع شده و به آرامی به بالا میرود تا یک وسیله ی مشاهده در بالاترین نقطه ی ساختمان برسد . این ساختمان در منطقه ی خوش منظره ی یک هتل واقع شده و به دریاهای دوردست ژاپن دید دارد . پلکان به هم ملحق شونده نماد ازدواج اند . داخل این کلیسا مستقیما به آن محل مشاهده میرسد و عظمت و شکوه میدهد . به علاوه ساختمان با شیشه کاری ها در بر گرفته شده تا کلیسا را با نور طبیعی پر کند .


یکبار یک مراسم عروسی در این مکان برگذار شد ، عروس و داماد میتوانند از پله ها بالا روند و در بالای ساختمان ملاقات کنند . در این جا میتوانند همانطور که به مناظر زیبای پیرامون، جزیره ها و دریا را  نگاه میکنند با  هم باشند . در ضمن مهمان ها میتوانند باغ ها را ببینند.
کلیسای ریبون به دسته بندی ساختمان مهمان نواز سال جوایز leaf وارد شد ، و همچنین جایزه ی کلی را برد . کلا در این مراسم 15 دسته بندی بود ، همه ی برنده ها را میتوانید در وبسایت leaf awards ببیننید .
برندگان در مراسمی در 16 اکتبر در لندن معرفی شدند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
علی عبادی
۳:۴۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۸ دي
سلام سایتتون خیلی فعال بود و عالی ، چرا مدتیه که مثل قبل فعال نیستید ؟
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد