نرم افزار
الناز فرجی۱۹:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر

هنوز مردم درباره ی تصویر استیو جابز در فیلم جدیدش که زندگیش را شرح میدهد در جوش و خروش اند . در چیزی که نشان داده شد ، کمی مثبت بود . ABC به ویدئویی دست یاقت و تصویر جابز در آن گرم تر و بهتر از پیش نمایش فیلم و چیزی که تلاش میکردند بنمایانند  بود.
اپل در روز دوشنبه این ویدئو را به کارمندانش نشان داد . در چهارم سالگرد مرگ او . طبق گفته های  ABC . این کلیپ جابز را نشان میدهد که قبل از بیرون آمدن اولین آی فون با کارمندانش حرف میزند . بنیان گذاز اپل به کارمندانش میگوید که کارگران فروشگاه های خرده فروشی را بغل کنند . بعدا در این ویدئو ، جابز در باره ی این بیتلز ها را تحسین میکند گفت و درباره ی جین پاره شده اش به کارمندان توضیح داد .
این کلیپ که رئیس کنونی تیم کوک، طراح ، جونی ایو و رئیس بخش نرم افزار اسکات فرتسال را هم در بین مخاطبان نشان میدهد، قطعا تلاش دارد تا چهره ی انسانی جابز را در بین این تصاویر منفی نشان دهد . پرخاشگرانه ترین و منفی ترین برداشت متعلق به مستند جدید استیو جابز : مردی در ماشین است . یک فیلم جدا که زمان زیادی را صرف نشان دادن رفتارش با استیو وزنیاک و دخترش لیزا میکند .
فیلم جدید که زندگی استیو جابز را نشان میدهد با بازی مایکل فاسبندر در نقش اصلی است . و در 9 اکتبر به سینماهای منتخب و 23 اکتبر به همه جا میرود اما پیش نمایش ها حاکی از این اند که که قرار است چهره ی جابز با حالتی منفی نشان داده شود . نویسنده ی فیلم، آرون سورکین حتی نقدی درباره ی کوک ماه پیش نوشت بعد از اینکه نظرات ناخوشایندش را درباره ی به تصویر کشی های جابز متوجه شد. سورکین بعدا از نظراتش عذر خواهی کرد اما مذاکرات درباره ی گذشته ی جابز بحث جالبی برای تحلیل گران رسانه باقی میماند . چنین مذاکراتی خیلی وقت پیش از فوتش در سال 2011 رایج بودند اما حالا بیشتر اند . یعنی برنامه ریزی برای نشان دادن تصویری به قول معروف " بهتر" از او ممکن است چیز خوبی باشد .
ویدئو

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

احترام تاثیر گذار جانی ایو به استیو جابز