سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ آذر

مشخص نیست چرا کمپانی Apple دائما زمان عرضه AirPods را به تعویق می اندازد. به گفته تحلیلگران این کمپانی با تعویق در عرضه این محصولات، خود زیان بزرگی را خواهد دید زیرا تنها امید آمار فروش بالا تا قبل از جشن سال نو بود، آن هم که اجرایی نشد و بعید است که مردم بعد از خریدهای کریسمس، تمایلی به تهیه آن داشته باشند.
از طرف دیگر، انتظار می رفت تا هدفون های بیسیم  Beats X را تا پاییز سال 2016 به بازار عرضه کند اما نمایندگان این کمپانی به صورت رسمی خبر اعلام تاخیر در عرضه و موکول کردن این برنامه ریزی را به فوریه سال 2017 اعلام کردند. تولید کنندگان Beats by Dr. Dre که به صورت تخصصی در زمینه تولید هدفون و بلندگو های جانبی فعالیت دارند، زمان این رونمایی را از پاییز امسال به فوریه سال بعد به تاخیر انداخته اند.
این تولید کننده قصد دارد برای رقابت با محصول جدید  AirPods در بازار، زمان عرضه خود را همزمان با رونمایی از محصول  Apple قرار دهد. تابستان امسال کمپانی Beats by Dr. Dre، به صورت اختصاصی هدست بازی های المپیک را تامین کرد و با رنگ آمیزی جالب هدفون های هر یک از کشور های مهمان را با طرح پرچم آن کشور ارائه نمود. این امر سبب شد تا محصولات این کمپانی بیش از پیش در سراسر جهان شناخته شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه