تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۹:۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

کمپانی Yahoo در حال آماده سازی اپلیکیشن پیام رسان برای اسمارت فون ها می باشد. کمپانی Yahoo یکی از اولین کمپانی ها در زمینه ساخت نرم افزار های ارتباطی بود و مسنجر یاهو مدت هاست که مورد استفاده کاربران قرار می گیرد اما به نظر می رسد با همه گیر شدن اسمارت فون ها و اپلیکیشن های آنها کمپانی Yahoo سیاست جدیدی را در پیش گرفته است.
آنها به دنبال ساخت یک اپلیکیشن موبایل جدید، با قابلیت های فراوان هستند. بنا به اخبار منتشر شده کمپانی Yahoo  در نظر دارد تا تمامی امکانات موجود در اپلیکیشن های Skyp , Snapchat , Meerkat را بصورت یکجا در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین منبعی آگاه اعلام کرده که علاوه بر امکانات سه اپلیکیشن فوق ، اپلیکیشن جدید یاهو چیزی فراتر از انتظار خواهد بود و کاربران نیاز نخواهند داشت که چند اپلیکیشن بر روی گوشی خود داشته باشند.
از زمان آغاز به کار Marissa Mayer به عنوان مدیر یاهو در سال 2012 تصمیمات بزرگی گرفته شده و او تغییرات تاثیر گذاری انجام داده است که از مهمترین آنها می توان به Tumblr اشاره کرد ، اما مسنجر یاهو برای مدت زیادی است که دست نخورده باقی مانده و اپلیکیشن آن هم قدیمی شده است . حالا این این غول اینترنت در نظر دارد تا با اپلیکیشنی جدید دوباره نگاه ها را به خود معطوف کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتظار می‌رود Yahoo خبر نشر اطلاعات میلیون‌ها کاربرش را تأیید کند