گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

Spotify اعلام کرد ابزار جدیدی با عنوان Line-In راه‌اندازی کرده است که به اعضای جامعه‌اش اجازه‌ی پیشنهاد اصلاح را درباره‌ی داده‌های موسیقی که شرکت بر روی فایلش دارد، می‌دهد. هدف این است تا از دانش جمعی کاربران برای اصلاح و گسترش اطلاعات Spotify در هر زمانی به عنوان اهرم استفاده کند که می‌تواند یک مزیت رقابتی در برابر سرویس‌های رقیب مانند Apple و Pandora باشد.
با تائید داده‌های توصیف موسیقی، Spotify در FAQ اشاره کرد که قادر به بهبود تجربه‌ی کاربران و هنرمندان بر روی این سرویس می‌شود. به لطف مشارکت جمعی، کاربران هم از این ویژگی سود می‌برند چراکه می‌توانند درباره‌ی موسیقی بیشتر از آنچه که امروزه در دسترس است، بدانند.
این ابزار هم اکنون برای کاربران دسکتاپ قابل استفاده است و از طریق کلیک کردن بر روی سه نقطه در کنار Artist ،Album، یا   Song و سپس انتخاب "Suggest an Edit" قابل دسترس است. کاربران می‌توانند ویرایش‌ها را برای انواع مختلفی از دسته‌بندی‌ها از جمله genre ،explicitness ،aliases ،tags و mood ارائه دهند. Spotify می‌گوید، با این وجود کاربران امکان تصحیح عنوان آلبوم یا آهنگ را حتی اگر اشتباه یا حاوی اطلاعات اضافی اشتباهی باشند را ندارند. به جای آن، شرکای محتوایی بایستی این نوع داده‌ها را اصلاح کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه