تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

بازی محبوب پوکمون گو در نگاه اول بسیار ساده بنظر می رسد و همه گمان می کند تنها با نصب این بازی می توانند موجودات این بازی را شکار کنند در نتیجه تا چند مدت تنها از شکار پوکمون های ساده و در دسترس از این بازی لذت می برند اما پس  از مدتی متوجه خواهید شد این بازی آنقدر ها هم که فکر می کنید ساده نیست و شکارچی دیگر آنقدر ها هم ازپیدا کردن پوکمون ها خوشحال نمی شوند و می خواهند پوکی مون های نادر را پیدا کنند.
پوکی من ها در همه جا وجود دارند اما فرصت هایی وجود دارد که می توانید یکی از هیولاهای فوق العاده نادر را در هنگام شب در فروشگاه بیابید. اگر چه شانس کمی برای پیدا کردن این موجودات و شبح مانند است.اما مطمئنا با دو شرط شانس شما افزایش خواهد یافت یکی بالابردن سطح خود و دیگری افزایش امتیاز

پیداکردن مکانهای مناسب

متاسفانه، هنوز راه حلی برای پیدا کردن دقیق این پوکی مون های کمیاب نیست و مساحت شهر ها و جمعیت ها متفاوت است . البته در برخی از انجمن ها محل های که امکان تجمع پوکی مون ها وجود دارد اعلام می شود .البته به احتمال زیاد در پارک ها و مهمتر از آن مکان هایی که از اهمیت تاریخی و فرهنگی برخوردارند شانس به شما لبخند خواهد زد.
این کار منطق ساده ای خواهد داشت هر چه سطح بالاتری داشته باشید در بازی موفق تر خواهید بود البته زیاد نگران نباشید زیرا حتی با یافتن موجودات ساده در دسترس نیز برای بازی تجربه کسب خواهید کرد. البته نه تنها می توانید این موجودات را جمع آوری کنید بلکه می توانید تخم مرغ های این موجودات کمیاب را بدست آورید.
تخم مرغ‌های بازی پوکمون گو را می‌توانید در طبیعت و به‌وسیله یک دستگاه پرورش تخم مرغ پیدا کنید. معمولاً پس از آنکه مسافت خاصی را پیاده طی می‌کنید و یا آنکه پوکمون جدیدی را شکار می‌کنید این تخم مرغ‌ها به دست می‌آیند.

برچسب هاPokemon go sneakers
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار Pokemon Go بر روی Apple Watch