ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، پرشاد صفایی فراهانی رئیس کمیسیون فضای کسب و کار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: کمیسیون فضای کسب و کار به عنوان یک کمیسیون موضوعی و بر اساس مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با هدف پایش، احصا و پیگیری رفع مشکلات و معضلات محیط کسب و کارهای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شده است.
وی ادامه داد: این کمیسیون همچنین قصد دارد با پایش قوانین و مقررات حوزه‌ی فاوا، پیشنهادهای اجرایی برای بهبود و توسعه‌ی فضای کارآفرینی ارائه کند. در همین حال علاوه بر پایش شناسایی و حذف مقررات دست و پاگیر کسب و کارهای صنف، این کمیسیون تلاش می‌کند راهکارهای موجود به منظور مقابله با فساد اداری در حوزه‌ی کسب و کارهای فاوا را شناسایی کند.
رئیس کمیسیون فضای کسب و کار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، یکی دیگر از اهداف مهم این کمیسیون را تلاش برای ایجاد پایبندی دستگاه‌های دولتی وعمومی به قراردادها و اجرای تعهداتشان در برابر بخش خصوصی عنوان کرد.
رئیس کمیسیون فضای کسب و کار همچنین به موضوع استفاده از ظرفیت‌های قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر اشاره کرد و گفت: این کمیسیون بنا دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قوانینی مانند «بهبود مستمر محیط کسب و کار» و «رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و از طریق پیگیری مواد مرتبط آن‌ها، راهکارهایی به منظور بهبود محیط کسب و کار صنف فناوری اطلاعات ارائه کند.
به گفته‌ی صفایی فراهانی، کمیسیون فضای کسب و کار با توجه به ماموریتش علاوه بر تقویت ارتباطات داخلی با سایر کمیسیون‌ها به منظور شناسایی دقیق معضلات محیط کسب و کار حوزه‌های مختلف کسب و کار فاوا، به دنبال تقویت تعاملات بیرونی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با نهادهای مرتبط همچون کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی استان تهران، شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت و سایر نهادهای ذی ربط است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه