موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

شرکت کره‌ای همچنان امیدوار است که با فراخوان عمومی بعدی، مشتریان بیشتری را به بازگرداندن دستگاه‌های‌شان تشویق کند.
با وجود ریسک‌ آتش‌سوزی و یا انفجار، بخش اعظمی از خریداران Galaxy Note 7 همچنان به استفاده‌ی خود از این دستگاه ادامه می‌دهند. از زمان اعلام دو هفته‌ی پیش شرکت کره‌ای، تنها ۱۳۰هزار مورد بازگشت دستگاه صورت گرفته‌ است. پنج‌شنبه‌ی گذشته، سامسونگ به همراه کمیسیون ایمنی مصرف‌کنندگان آمریکا، فراخوان عمومی برای برگرداندن این دستگاه اعلام کردند. در این میان، رگولاتوری آمریکا نیز دستور جایگزینی دستگاه‌های Galaxy Note 7 سامسونگ را امضاء نموده است. این سازمان آمریکایی امیدوار است که این کار منجر به بازگشت دستگاه‌های بیشتری برای تعویض توسط مشتریان گردد. سامسونگ اعلام کرده است که تا ۲۱ سپتامبر نیز واحدهای تعویض خود را در خرده‌فروشی‌ها دائر خواهد کرد.
در حالی که تمام توجه این شرکت کره‌ای به تعویض دستگاه‌های فروخته‌ شده‌ی فعلی است، اما تاکنون اشاره‌ای به تاریخ از سرگیری فروش Galaxy Note 7 نکرده است. احتمالا از هفته‌های آینده، میزان تولید به گونه‌ای خواهد بود که سامسونگ بتواند Galaxy Note 7 را به مشتریان جدید بفروشد.
چیزی که نامشخص است، میزان دستگاه‌های مورد نیاز در این فراخوانی است. در ابتدای معرفی این دستگاه و پیش از بالا گرفتن مساله‌ی باتری، سامسونگ با میزان فروش اولیه‌ی بسیار خوب و نقد مثبت بازار مواجه شده بود.
فقط در آمریکا، گزارش ۹۲ حادثه‌ی مرتبط با این دستگاه رخ داده است که ۲۶ مورد آن سوختگی و ۵۵ مورد آن تخریب دارائی بوده است.
داده‌های شرکت Apteligent نشان می‌دهد که در یک یا دو روز گذشته، میزان استفاده از این دستگاه به کم‌تر از زمانی که مشکل باتری آن معلوم گردیده بود، رسیده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل