ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ بهمن

برزگاسومین کنفرانس تخصصی اینترنت چیزها با هدف بررسی آخرین روندها و تحولات خدمات مبتنی بر این فناوری برگزار می‌شود. به گزارش مهر، گردهمایی سالانه‌ی فعالان فناوری اینترنت چیزها در قالب برگزاری سومین کنفرانس تخصصی این فناوری اواخر بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.
نظر آزمایی اینترنت چیزهای ایران که توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف برپا خواهد شد، حرکتی به سمت بهره‌برداری از خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت چیزها در کشور عنوان‌ شده است. بررسی آخرین روندها و تحولات خدمات مبتنی بر IoT در جهان و ایران، تبیین چالش­‌های پیش رو و نیز طرح و بررسی راهکارهای کاربردی جهت رفع این چالش‌ها، ازجمله اهداف برپایی این گردهمایی است.
تمرکز بر ارائه‌ی دستاوردهای شرکت‌های فعال درزمینه‌ی پیاده‌سازی خدمات IoT در ایران، محور سومین گردهمایی اینترنت اشیاء است. ارائه‌ی مفاهیم مرتبط با IoT و نیز ارائه‌ی نمونه‌های صنعتی شده‌ی خدمات و فناوری‌های مرتبط با IoT، رویکردهای این نظرآزمایی تخصصی در سال‌های گذشته بوده است.
در این گردهمایی درباره‌ی موضوعاتی چون ضرورت سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های اینترنت اشیاء، تأثیر تحول دیجیتالی در صنایع از طریق توسعه‌ی خدمات مبتنی بر IoT و تجزیه‌وتحلیل تحولات حوزه‌ی تنظیم مقررات بحث و تبادل‌ نظر صورت می‌گیرد.
این گردهمایی ۲۴ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و هم‌زمان با آن نمایشگاه تخصصی IoTex ۲۰۱۸ نیز به مدت دو روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران برپا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه