تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۲ مهر

توسعه دهندگان ویچت، به تازگی کوادکوپتری به نام Ying را طراحی کرده اند که می تواند ویدئو ها را در لحظه برای کاربران منتشر کند. این کوادکوپتر در حال حاضر تنها در چین ارائه می شود.
Ying به یک دوربین 13 مگاپیکسلی و قابلیت ضبط تصاویر با فرمت 4k  مجهز شده است. این هواپیمای بدون سرنشین قادر به پخش تصاویر زنده با کیفیت 720 HD می باشد. این پهباد دارای یک سیستم فرود خودکار است که تنها با نصب نرم افزار مدیریتی آن بر روی گوشی هوشمند فعال خواهد شد. هزینه این هواپیمای بدون سرنشین در چین 299 دلار اعلام شده است.
شایان ذکر است که کمپانی Tencent، برای چندمین سال متوالی، عنوان یکی از گران قیمت ترین شرکت های چینی را به خود اختصاص داده است. در سال 2015 کارشناسان میزان سهام این شرکت را 66 میلیارد دلار تخمین زده اند. با توجه به این میزان      می توان دریافت که ارزش سهام این کمپانی از دو شرکت فیس بوک و آمازون بالاتر است. قیمت این کمپانی در سال جاری به 260 میلیارد دلار افزایش یافته است. پیام رسان WeChat، یکی از سرویس های محبوب برای ارسال پیامهای متنی و صوتی بین کاربران، محصول کمپانی  Tencent می باشد. شمار کاربران WeChat در حال حاضر به 800 میلیون کاربر می رسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه