گوناگون
رضا رزمی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد

در چین، دزدی ایده ها و کپی کردن اجناس مختلف کاری بسیار رایج و معمول تلقی می شود. اگر به این کشور رفته باشید حتماً متوجه شده اید که گیر آوردن یک کیف دستی و یا ساعت مچی با برند قلابی کار بسیار ساده ای است. اما به تازگی یک شرکت چینی نبوغ کپی کاری خودش را در بازار کنسول های بازی امتحان کرده و در یک اقدام عجیب سه کنسول بازی را در یک کنسول با یکدگیر ادغام کرده است.
این کنسول که OUYE نامگذاری شده بطور مشخصی از نام کنسول اندرویدی OUYA الهام گرفته است. از نظر طراحی می توان گفت با یک پلی استیشن 4 به همراه منافذ خروجی هوا مشابه ایکس باکس وان مواجه هستیم که البته تفاوت هایی نیز دارد. اما جالب اینکه کنسول مذکور همانند کنسول OUYA از سیستم عامل اندروید بهره می برد!


انتظار می رود قدرت سخت افزاری این کنسول از OUYA کمی بیشتر باشد، اما با این حال مشخصات سخت افزاری آن کمی قدیمی محسوب می شود. همچنین شرکت سازنده قصد دارد با راه اندازی یک کمپین جذب سرمایه و جذب 15000 دلار، عرضه کنسول را آغاز کند. قیمت کنسول احتمالاً چیزی در حدود 70 دلار است که آن را بسیار مقرون بصرفه می کند.
بنظر می رسد باتوجه به کپی کردن از سه کنسول مختلف، شهروندان چینی خیلی تمایلی به خرید این کنسول نداشته باشند. اما خنده دار اینجاست که شرکت سازنده ادعا می کند 6 ماه زمان برای طراحی این کنسول زمان صرف شده که باور کردنش کار هر کسی نیست!

برچسب هاKnock OffConsoleOUYE
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ممکن است به زودی بتوانید قفل مکبوک را با گوشی آیفونتان باز نمایید!