تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد

حتی وسایل نقلیه ی مدل 2014 ممکن است صلاحیت به روزرسانی های رایگان را داشته باشند.
برای بسیاری از افراد، بزرگترین مشکل با Android Auto و یا Apple CarPlay، به دست آوردن آن، قبل از هر چیزی است. مگر اینکه شما اخیرا یک ماشین را خریداری کرده باشید، و به احتمال زیاد در خرید لوازم یدکی ماشین در واحدهای اصلی گیر می کنید تا بتوانید وسیله ی نقلیه ی خود را به سمت دوره ی تلفن های هوشمند بکشانید.  کیا فکر میکند که می تواند بهتر از این عمل کند. به همین دلیل قول به روزرسانی های رایگان را برای Android Auto و CarPlay و برای تعداد کثیری از وسایل نقلیه داده است که یا از سیستم سرگرم کننده ی UVO3 و یا سیستم جهت دهی سازگار برخوردار هستند.
این ویژگی ها همچنین  به وسایل نقلیه ی جدید محدود نمی شوند. بیشتر به روزرسانی ها (برای Optima، Optima Hybrid ، Sedona و Soul EV ) از ماشین های مدل 2015 پشتیبانی می کنند و شما می توانید به به روزرسانی استاندارد برای مدل ماشین های 2014 نیز بپردازید. در حالی که برخی از Patch ها به مدل های سال 2016 (مانند Sorento ) و یا سال 2017 ( مانند Forte ، Sportage ) محدود شده است، کیا همچنان یک محدوده ی باریک را تحت پوشش خود قرار داده است.
شما باید در سایت Kia’s MyUVO ثبت نام کنید تا درباره ی به روزرسانی اطلاعیه دریافت کنید، اما باید در مورد آن تا قبل از پایان جولای خبری بشنوید. و مهم تر از همه، شما می توانید در زمان موجود بودن ، خودتان آن را دانلود کنید، و لازم نیست که به نمایندگی ها مراجعه کنید و یا برای نصب آن صبر کنید. کیا این به روزرسانی را بدون لغزشی ارائه داده است، پس شما لازم نیست که زیاد در مورد خریدن یک ماشین کمی قدیمی تر صبر کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Chevy و ارائه ی android auto برای مدل های برگزیده ی 2016