پوشیدنی
مصطفی طبری۱۴:۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

نسخه Edition اپل واچ قیمت بسیار گزافی دارد، به طوری که از 10 هزار دلار شروع شده و تا 17 هزار دلار نیز می رسد. قطعاً بسیاری از ما توان پرداخت چنین هزینه ای برای یک ساعت هوشمند را نداریم. به همین دلیل گروهی از جواهرسازان راهی پیدا کرده اند که می توانید با صرف هزینه ای به مراتب کمتر اپل واچ خود را طلاپوش کنید!


با پرداخت تنها 100 دلار می توانید یک پوشش طلای 24 عیار را بر روی ساعت هوشمند خود داشته باشید. یک پروژه شخصی تحت عنوان Midas Touch به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید. این پروژه توسط اریک نول، یک شیمیدان پایه گذاری شده و هم اکنون نیازمند جذب سرمایه است.
البته باید بدانید که برخلاف سایر سرویس ها که اپل واچ را به منظور ایجاد پوشش طلایی برای آن شرکت یا متخصص ارسال می کنید، در این پروژه تمام کارها برعهده خودتان است. نتایج بدست آمده هم اگرچه به خوبی نسخه ادیشن اپل واچ نیست اما اگر واقعاً مشتاق داشتن یک ساعت هوشمند طلایی هستید، رضایتتان جلب خواهد شد.
نسخه پایه Midas Touch مبلغی معادل 100 دلار قیمت گذاری شده و اگر قصد دارید یک بند استیل را نیز با طلا پوشش دهید، باید 50 دلار اضافه تر نیز بپردازید. اما در هر دو صورت، هزینه ای چندین برابر کمتر از پولی که باید بابت خرید اپل واچ ادیشن صرف کنید، پرداخت خواهید کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تخفیف ساعت اپل:یک معامله خوب و یا نشانه مشکل؟