تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۴ آذر

Lehot tote با ساخت محصول جدید خود، به پیدا کردن گوشی با شارژ کم در اعماق کیف دستی خاتمه می دهد و میتوان گفت که این ومحصول سیر تکاملی کیف های دستی می باشد. باتری لیتیمی، چراغ led، دو پورت usb و قابلیت شارژ به صورت بی سیم از ویژگی های برجسته این کیف می باشد.
این شرکت نیویورکی با در نظر گرفتن اینکه خانم ها مهم ترین وسایل زندگی خود را در کیف هایشان می گذارند و جا به جا می کنند، شروع به تولید کیف هایی کرد که مد و تکنولوژی هر دو با هم درآمیخته اند.
این کیف که مجهز به باتری قابل شارژ 6000 میلی آمپرساعت می باشد، طوری تعبیه شده است که قابل دید نمی باشد و گفته می شود که تا 30 روز در حالت استندبای دوام می آورد و وقتی در جایگاه مخصوص شارژ قرار می گیرد به صورت بی سیم شارژ می شود و همچنین از طریق پورت microusb نیز قابل شارژ می باشد.
طول عمر باتری آن انتظار می رود تقریبا دو تا چهار سال باشد. همچنین در صورت تعویض باتری، مشتریان باید کیف را به شرکت تحویل دهند تا این امر صورت گیرد.
دو پورت usb به شما این امکان را می دهد که هم زمان چند دستگاه را با هم شارژ کنید. در پنل پاور، شاهد دکمه ی خاموش/روشن، نمایشگر باتری و یک پورت microusb برای شارژ وسایل قابل حمل می باشیم.
چراغ های درونی و بیرونی نیز مفید ظاهر شده اند و به پیدا کردن وسایل درون کیف کمک بسیاری می کند. این کیف دارای یک بخش نیز می باشد که برای حفاظت از وسایل باارزش و خصوصی بسیار کاربرد دارد و آن ها را از دید خارج می کند.
این کیف فاقد پنل های خورشیدی می باشد اما ویژگی ترکیب مد و تکنولوژی در آن، این فقدان را جبران می کند.
وزن کیف در صورت خالی بودن، 900 گرم است و ابعد آن (ارتفاع  در عرض  در عمق) 27.9 در 41.1 در17.1 سانتی می باشد و همچنین طول آن از بالای بند تا در کیف 19 سانتی است. فضای زیادی برای قرار دادن لپتاپ،تبلت و دیگر وسایل وجود دارد.

برچسب هاTechnologybag
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه رابطه ی ماشین به ماشین میتواند جان انسان ها را نجات داده و خطر را کم کند ؟