پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ شهريور

به گزارش دیجیاتو، گارمین از ساعت هوشمند جدید خود به نام Forerunner 745 برای دوندگان و ورزش سه‌گانه (دو، شنا، دوچرخه سواری) رونمایی کرد. این محصول ۵۸۰ دلار قیمت داشته و جانشین Forerunner 735XT می‌شود.
یکی از مهم ترین قابلیت‌های Forerunner 745 سنسور سطح غلظت اکسیژن خون (SpO2) است. دانستن سطح اکسیژن خون برای درک کلی از سلامت بدن بسیار کاربردی بوده و بیشتر ساعت‌های هوشمند گارمین از چنین قابلیتی برخوردارند.
ساعت هوشمند مورد بحث با در نظر گرفتن ورزشکاران ساخته شده و بسیاری از قابلیت‌های نسل قبل را ارتقا می‌دهد. برای مثال این محصول حالا شدت تمرین را پایش کرده و تمرینات متناسب را برای بهبود ورزش توصیه می‌کند. گارمین می‌گوید این مدل دویدن را دقیق تر پایش کرده و در تمرینات چندگانه با فشار یک دکمه می‌توان بین فعالیت‌ها سویچ کرد.
Forerunner 745 قابلیت پخش موزیک با ذخیره سازی حداکثر ۵۰۰ آهنگ را دارد. علاوه بر این قابلیت سینک کردن پلی لیست از سرویس‌های استریم موزیک مثل اسپاتیفای را داشته و از Garmin Pay پشتیبانی می‌کند.
گارمین می‌گوید باتری این محصول در حالت اسمارت واچ تا یک هفته دوام می‌آورد و با روشن بودن GPS تا ۱۶ ساعت و با فعال بودن GPS و موزیک تا ۶ ساعت شارژدهی خواهد داشت. گارمین Forerunner 745 با قیمت ۵۸۰ دلار از هم اکنون قابل خریداری است.
گارمین همچنین از یک دستگاه اندازه گیری ضربان قلب به نام HRM-Pro رونمایی کرده است که با Forerunner 745 جفت شده و بوسیله فناوری +ANT یا بلوتوث به ساعت‌های هوشمند سازگار وصل می‌شود. این وسیله قابلیت اتصال به تردمیل و دیگر تجهیزات بدنسازی را داشته و داده‌هایی همچون ریتم، طول گام‌ها و داده‌های دیگر را جمع آوری می‌کند. این محصول به لطف پشتیبانی از گواهی 5ATM، برای شنا و دیگر ورزش‌های آبی مناسب بوده و از هم اکنون با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه