موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

اشتباه بزرگ مایکروسافت در ارائه پیش نمایش ویندوز 10 بر روی لومیا 520 ، 525 و در برخی از گوشی های 526 کار دست این کمپانی داده است. آیا شما هم صاحی یکی از گوشی های فوق هستید و سیستم عامل خود را آپدیت کرده اید میبایست سیستم عامل خود را به ویندوز 8.1 دانگرید کنید. پس از ارائه این آپدیت برخی از کاربران برای دیدن پیش نمایشی از ویندوز 10 بر روی گوشی های خود سیستم عامل دیوایس خود را آپدیت کردند و از اینجا بود که مشکلات آغاز شد.
پس از مدتی مایکروسافت با گزارش هایی روبرو شد که از مشکلاتی در سیستم عامل ویندوز موبایل خبر می داد و رفته رفته این گزارش ها بیشتر و بیشتر میشد ، به ناچار کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفت تا برنامه ریکاوری ای  ارائه دهد تا کاربران بتوانند به نسخه قبلی یعنی 8.1 نقل مکان کنند ، نکته جالب اینجاست که مایکروسافت هنوز نتوانسته از پس این مشکل بر بیاید و مجبور شده تا ارائه آپدیت خود را متوقف کند و به اصطلاح یک پله عقب نشینی کند. همچنین مایکروسافت از طریق این لینک join the discussion با کاربران خود در ارتباط است تا به بررسی دقیق مشکلات ایجاد شده بپردازد.
در لینک فوق برخی از کاربران راه حل هایی را معرفی کرده اند اما اگر شما هم یکی از افرادی هستید که سیستم عامل دیوایس خود را آپدیت کرده اید بهتر است تا معرفی شدن یک راه حل نهایی توسط خود کمپانی مایکروسافت منتظر بمانید.
ناگفته نماند که برخی از کاربران لومیا 920 هم با مشکلاتی مشابه کاربران لومیا 520 ، 525 و 526 مواجه شده اند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

راه حل نصفه و نیمه Microsoft برای حل مشکل آپدیت ویندوز فون 10