ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۴ خرداد

به گزارش «فناوران»، با فرا رسیدن ایام برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها و همچنین جام جهانی فوتبال بازار تبلیغات شرکت‌های عرضه کننده‌ی تلویزیون داغ شده است.
برندهایی که در صدد هستند تا بهترین محصولات خود را برای این ایام به خریداران عرضه کنند تا آن‌ها را در لذت تماشای مسابقات با کیفیت بالاتر همراهی کنند.
در بازارهای جهانی تلویزیون‌های سایز بزرگ فروش بالایی دارند و هر روز وب‌سایت‌های خبری لیستی بلند بالا از تلویزیون‌های سایز بزرگ و جدید را برای خرید پیشنهاد می‌دهند. در ایران اما به دلیل رکود حاکم بر بازار و کاهش قدرت خریداران، خبری از رونق در بازار تلویزیون و به ویژه نمونه‌های گران قیمت نیست و تبلیغات برندهایی مانند سامسونگ و ال جی چندان اثربخش نبوده است.
فعالان بازار می‌گویند: برخی از برندها تخفیف و برخی جوایزی نفیس برای خرید تلویزیون‌های صفحه بزرگ و جدید در نظر گرفته‌اند؛ اما قیمت گران موجب شده است که این تبلیغات تاثیری که باید نداشته باشد. علی صالحی، یکی از فعالان بازار تلویزیون می‌گوید: دلیل این اتفاق وضعیت اقتصادی جامعه است. زیرا هر کاربر علاقمند به فوتبال تمایل دارد با یک تلویزیون سایز بزرگ و جدید برنامه‌ی مورد نظر را تماشا کند.
وی افزود: در کنار این اتفاق شاهد رونق نسبی در بازار دستگاه‌های ویدئو پروژکتور هستیم. این فعال بازار افزود: طی ماه‌های اخیر این بازار رونق گرفته و نمونه‌هایی با کیفیت تصویر بالا و قیمت حدودی ۳ تا ۴ میلیون تومان در بازار محبوب شده‌اند.
به گفته‌ی وی، دستگاه‌های ویدئو پروژکتور به خوبی توانسته‌اند توجه علاقمندان به فوتبال و فیلم را به خود جلب کنند و با توجه به اینکه قابل حمل بوده و تصاویر را با کیفیت مطلوب روی دیوار نمایش می‌دهند، مخاطبان بسیاری یافته‌اند. به گفته‌ی کارشناسان هم دستگاه‌های ویدئو پروژکتور به رقبایی برای تلویزیون‌های سایز بزرگ تبدیل خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه