موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند

طرفداران دستگاه های جدید باید کمی بیشتر منتظر بمانند . بر اساس گفته های چند منبع ، اپل در روز 21 مارس آی فون 4 اینچی جدید و آی پد 9.7 اینچی جدید را بیرون میدهند و نه 15 مارس که قبلا اعلام کرده بودند. وبسایت کره ای UnderKG اول از همه تصمیم اپل برای یک هفته عقب انداختن را اعلام کرد . و حالا جان پازوسکی از buzzfeed تغییر تاریخ به 21 مارس را اعلام کرده است . بلاگ نویس اپل جیم دالریمپل از the loop ، که مسئول بخش محرمانه ی اپل است هم با گزارش پازوسکی همکاری میکند . mashable هم برای نظر با اپل تماس گرفته است ، اما کمپانی در مورد هیچ خبر یا شایعه ای نظر نمیدهد . در مورد شایعات و گزارشات قبلی هم اپل iphone SE 4 اینچی را افشا کرد . این آی فون کوچک اولین باری خواهد بود که اپل آی فون 4 اینچی از زمانی که Iphone 5c در سال 2013 منتشر شد ، به خط تولید اضافه کرده است . باور میرود که iPhon SE شکل جدیدی مانند آی فون S5 میگیرد و احتمالا به رنگ صورتی تند عرضه میشود . شیشه ی صفحه نمایش احتمالا به صورت لبه های منحنی خواهند بود . مانند iPhone 5  و 6s . گزارش شده است که   پردازشگر  iPhone 6s و A9 و پردازشگر دوم M9 با سنسور اثر انگشت touch ID  و apple pay خواهند داشت . بر اساس گفته های منبع من ، دو نمونه ی اولیه ی iphone  4 جدید توسط apple گزارش شده است .
یک گزارش اولیه گفت که اپل یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای این گوشی خواهد گذاشت که ظاهرا این موضوع عوض شده است . تحلیل گر امنیتی KGI مینگ چی کو ادعا میکند که iPhone SE یک دوربین 12 مگاپیکسلی مانند Iphone 6s و 6s plus خواهد داشت . کو، تاریخچه ی افشای ویژگی های دقیق محصولات اپل قبل از اعلام رسمی را دارد .  گرچه iPhone SE 3D TOUCH را حمایت نخواهد کرد ، تکنولوژی حساس به فشار در صفحه نمایش 6S و 6S قرار گرفته است و از عکس های زنده حمایت خواهد کرد . در کنار  iPhone SE 4 اینچی ، از اپل هم انتظار میرود که iPad pro 9.7 اینچی اش را افشا کند . قبلا تصور میشد که این محصول، ipad air 3   است ، تبلت جدیدی که بخشی از خانواده ی جدید ipad pro خواهد بود .
مانند ipad pro  12.9 اینچی ، ipad pro کوچکتر طراحی جدیدی با 4 بلندگوی استریو ، وصل کننده ی هوشمند جدید برای وصل کردن وسایل فرعی ای مانند کیبرد و قلم هوشمند اپل خواهد داشت . مشخص نیست که آیا اپل روند ipad mini  یا ipad air را قطع خواهد کرد یا نه . احتمالش هست که اپل خط تولید ipad اش را ساده کند . مارک گورمن از 9to5mac میگوید اپل تولیدش را برای ipad mini  و ipad mini 2 و اولین نسل ipad air اش  کند میکند و مانند این است که بعد از راه اندازی ipad pro 9.7 اینچی متوقفشان میکند . انتظار میرود که اپل برای رویداد روزهای آتی برایمان دعوت نامه بفرستد . در ضمن ، آیا iphone SE یا Ipad pro کوچکتر را میخرید ؟

برچسب هاiPhone SE،iPad Pro
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ از آیفون جدید و پر قدرت تا اپل استور در تلویزیون شما