کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۰ آبان

Square در حال تسخیر پرداخت‌های کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان است، مهم‌تر از آن به دنبال استفاده‌ی بهینه از جنبش محصولات پرداخت‌های همتا به همتا با Square Cash است به طوری که حجم پرداخت‌های آن رشدی مداوم و عملی داشته است – هر چند وال استریت امروز به خاطر اندکی کاهش در سهام شرکت، نسبت به این رشد کمی شکاک است.
حجم پرداخت‌های ناخالص Square، به عنوان معیاری حیاتی برای موفقیت شرکت – رشد سالانه‌ی خود را ادامه داده است، زیرا انتظار می‌رود برخلاف دیگر ارائه‌دهندگان پرداخت‌ها، سهم بزرگی از این بخش را به خود اختصاص دهد. نمودار GPV یا حجم پرداخت‌های ناخالص شرکت از سال 2015 تا 2017 بیانگر رشد 31 درصدی این پرداخت‌ها می‌باشد، این درحالی است که درآمد شرکت افزایش معنادار بیشتری را نسبت به حالت عادی نشان می‌دهد. در اخبار مربوط به شرایط مالی شرکت به شکل نمودار مربوط به درآمد و خدمات اعلام شد که درآمد Square در سه ماهه‌ی جاری 65 میلیون دلار در بخش خدمات بوده است، این دو برابر میزان سال قبل می‌باشد. از جمله خدمات Square، محصول Register است که برای سرویس‌دهی به عنوان نقطه‌ی one-stop فروش برای تجارت‌های کوچک طراحی شده است. ماه گذشته Square محصول Register999 دلاری خود را اعلام کرد و تاکنون قادر بوده تا درخواست‌های زیادی از این کسب‌وکارهای کوچک را که به دنبال راهی آسان برای اجرای تجارت‌هاشان با Register هستند مدیریت کند.
با این وجود در بخش سخت‌افزاری، شرکت درآمد 10 میلیون دلاری را اعلام کرد که از حد معمول کمی پایین‌تر بود. این مورد ممکن است با راه‌اندازی محصول Register نهایتا در حال تغییر باشد، اما این شرکت اعلام کرد نرخ رشد سخت‌افزاری آن از نیمه‌ی اول 2016 عادی شده است. علاوه بر این‌ها، درآمد تعدیل شده‌ی Square از سه ماهه‌ی سوم سال گذشته رشد حدود 45 درصدی سالانه‌ای در هر سه ماهه داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه