کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۸ بهمن

eBay گزارش سه ماهه‌ی چهارم و درآمد سالانه‌اش را اعلام کرد. در این گزارش، شرکت فروش خود را ۲.۶ میلیارد دلار با درآمد هر سهم ۰.۵۶ دلار برای سه ماهه اظهار کرد. این در حالی است که میزان در سال قبل از آن ۰.۵۴ دلار بود. کل درآمد سالانه‌ی شرکت هم ۹.۶ میلیارد دلار گزارش شد.
در حالیکه فصل تعطیلات به طور سنتی زمان خوبی برای شرکت‌های تجارت الکترونیک است، در مورد این غول تجارت الکترونیک تخمین‌ها افت کمی داشتند: تحلیلگران ۲.۶۱ میلیارد دلار فروش و درآمد 59 سنتی را برای هر سهم پیش‌بینی کرده بودند.
eBay همچنان تلاش می‌کند تا خوشبینانه به نظر آید، برای همین به رشد فعال خریدار از 5 درصد تا 170 میلیون اشاره می‌کند، Gross Merchandise Volume (GMV)  یا مجموع هزینه‌های صرف شده‌ی شرکت بر روی پلتفرمش۲۴.۴۲۵ میلیارد دلار بود که در سال پیش از آن این مقدار ۲۲.۲۷۵ میلیارد دلار گزارش شده بود.
با این حال، راهنمای درآمدی که eBay برای سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ و کل سال در حال آماده کردن دارد چندان رقابتی نیست. این شرکت انتظار سود خالص بین ۲.۵۷ تا ۲.۶۱ میلیارد دلار و کاهش ارزش به ازای هر سهم نسبت به این سه ماهه را بین ۰.۵۲ تا ۰.۵۴ دلار دارد. پیش‌بینی می‌شود فروش سالانه‌ی شرکت هم به ۱۰.۹ تا ۱۱.۱ میلیارد دلار برسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه