تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

ضرر مالی در دیگر بخش‌های شرکت Alphabet که شامل برندهای تجاری Nest  و Fiber می‌باشد، همچنان ادامه ‌دارد. شرکت مادر Google یعنی Alphabet، نتایج درآمد ۳ ماهه‌ی سوم را که بهتر از حد انتظار بود، اعلام کرد. به‌طور معمول در گزارش مالی Alphabet اعداد و ارقام زیادی دیده می‌شود.
این غول فناوری درآمد خالص خود را ۵.۰۶ میلیارد دلار یا ۷.۲۵ دلار در هر سهم گزارش داد. سود حسابرسی نشده‌ی (Non-GAAP) این شرکت ۹.۰۶ دلار در هر سهم با درآمد خالص، ۲۲.۴۵ میلیارد دلار، ۲۰ درصد بیشتر از سال‌های گذشته بوده که شامل هزینه‌ی خرید تعرفه‌ (TAC) نیز می‌شود. Wall Street نتیجه‌ی سود ۳ ماهه‌ی سوم را در هر سهم ۸.۵۴ دلار با درآمد ۲۲ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده بود. انتظار می‌رفت درآمد خالص به استثنای هزینه‌هایTAC، حداقل ۱۷.۹ میلیارد دلار باشد. این در حالیست که Alphabet درآمدی بالاتر از انتظارات، حدود ۱۸.۲۷ میلیون دلار به استثنای TAC گزارش داده است.
درآمد Google که شامل فروش محصولات رایانش ابری، نرم‌افزاری و مدیریت داده می‌گردد، در ۳ ماهه‌ی سوم ۲۲.۳ میلیارد دلار بیش از درآمد ۳ ماهه‌ی قبلی بوده است. در ۳ ماهه‌ی چهارم، Wall Street در انتظار سود ۹.۶۸ دلار در هر سهم و درآمد ۲۴.۸ میلیارد دلار می‌باشد. این در حالی است که سهام Alphabet نزدیک به ۲ درصد در در دوره‌ی تجاری اخیرش افزایش داشته است.

برچسب هاgoogleAlphabet
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مدیر گوگل سرویس های مخصوص افراد مشهور را مانند apple music در روزنامه میکوبد