کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ آبان

درآمد ۳ ماهه‌ی سوم شرکت Verizon بیش از انتظارات بوده است، اما درآمد ملزومات شبکه‌ی بی‌سیم این شرکت به شدت کاهش یافته است. شرکت مذکور ۴۴۲ هزار مشترک تلفن همراه را به مشترکین خود اضافه کرده است که افزایش درآمد ۲۴ درصدی بالغ بر ۲۱۷ میلیون دلاری نسبت به سال گذشته را در بخش فروش IoT در بر داشته است. تعداد مشترکین ملزومات تلفن همراه این شبکه از طریق شرکت FactSet، به مقدار ۷۷۳ هزار تخمین زده شده است. در نتیجه شرکت Verizon، به میزان ۳۶ هزار مشتری گوشی تلفن‌همراه خود را در این دوره از دست داده است.

این شرکت تامین کننده ارتباطات بی‌سیم گوشی‌های تلفن همراه، درآمد ۳ ماهه‌ی سوم سال جاری خود را از ۸۹ سنت در هر سهم و سود سهام خود را ۳۰.۹ میلیارد دلاری اعلام داشته است. این در حالی است که این ارقام کاهش ۶.۷ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهند. Verizon دلیل آن را فروش دارایی‌های ثابت داخلی خود اعلام کرده است. به استثنای کاهش سرمایه‌گذاری، سود سهام نیز ۲.۹ درصد کاهش یافته است. این درحالی است که Wall Street پیش‌بینی سود سهام بالغ بر ۳۱.۱ میلیارد دلاری را برای این شرکت کرده بود.
این غول ارتباطی طرح‌های بی‌شماری در سر خود می‌پروراند. نخست Verizon اعلام کرد که با خرید Yahoo در ماه جولای، آن را به واحد AOL خود متصل خواهد کرد. اگرچه مسائل امنیتی اخیر Yahoo ممکن است همکاری این دو را جرح و تعدیل نماید.
در بخش IoT نیز Verizon شرکت Sensity Systems را خریداری کرده است تا به تلاش‌های این شرکت برای ساخت شهری هوشمند کمک کند.

برچسب هاVerizon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Verizon می‌گوید گوشی‌های Pixel عرضه شده توسط این اپراتور، به‌روزرسانی همزمان می‌گیرد