تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ بهمن

در ماه ژانویه ما مطالبی که نشان میدادند گوگل در حال طراحی هدست واقعیت مجازی خودش است را پست کردیم . حالا ، دو هفته بعد ، گزارشی جدید حاکی از این است که گوگل نه تنها در حال کار کردن بر روی هدست اش است ، بلکه این هدست امسال بیرون میاید . گزارش financial times در روز یکشنبه با ذکر منبع " آشنا با برنامه های گوگل" ادعا میکند ( ماه پیش حدس زدیم ) که این هدست رقیب samsung's gear VR خواهد بود . در کنار این خط ها ، این وسیله باید با گوشی هوشمند جفت شود تا بتواند عمل کند . علاوه بر هدست واقعیت مجازی ، گزارش حاکی از این است که گوگل نرم افزار جدید واقعیت مجازی اندروید را همزمان با سخت افزارش بیرون میدهد . مخصوصا ، گفته میشود که گوگل در حال کار کردن برای طراحی این تجربه ی واقعیت مجازی است . که نرم افزار واقعیت مجازی اش را بخش ملی ای از سیستم عامل اندروید میکند .
چیزی که گزارش عنوان نمیکند این است که این دوربین VR در پست های مربوط به شغل گوگل  که ماه پیش برجسته کردیم خیلی نشان داده شد  ، بنابراین ممکن است که این دوربین جداگانه بیرون بیاید یا شاید به عنوان بخشی از خود هدست VR .
گذشته از رقابت با samsung gear vr ؛ که در حال حاضر بیشتر با برند های غیر مهم که هدست های مشابهی ارائه میدهند  رقابت میکند - یک هدست گوگل vr فورا محدوده ی گسترده تری از گوشی های هوشمند اندروید غیر سامسونگ را به عنوان زمین بازی اش دارد ( gear VR تنها طراحی شده تا با گوشی های هوشمند سامسونگ کار کند . )
همانطور که ماه پیش عنوان کردیم ،خبر نرم افزار VR جدید درست از آب در آمد ، یعنی google cardboard ،که موفقیتی نسبی در نوع خودش است ، احتمالا تنها برای تست کردن میزان علاقه ی مشتری بود . حالا تنها سوال این است که این هدست VR گوگل چه زمانی خواهد آمد . گوگل هنوز رسما هیچ اعلام رسمی ای درباره ی سخت افزار های جدید فضای  VR نداشته ، اما اگر زود بیاید ، احتمال قوی ای وجود دارد که کمپانی این محصول را در کنفرانس I/O گوگل امسال معرفی کند . که در 18 ام ماه مه آغاز میشود .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

احتمالا Google نخستین عینک واقعیت مجازی‌اش را رونمایی خواهد کرد