گوناگون
الناز فرجی۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۰ مهر

اگر تا به حال خزنده،دوزیست یا گیاه عجیبی داشته اید، پس میدانید که مطلوب نگه داشتن شرایط زندگیشان چقدر چالش برانگیز است . اینجاست که Biopod وارد میشود . یک گلخانه یا نمایشگاه جانوران قابل کنترل توسط اپلیکیشن ساخته شده توسط زیست شناس ، جرد وولف ، که میتواند به صورت خودکار مطمئن شود که اوضاع روبه راه است . کاربران از این اپلیکیشن استفاده میکنند تا نوع محیطی که میخواهند در جریان باشد را انتخاب کنند . این برنامه به آنها پاسخ میدهد که چه گیاه یا زیرلایه ای بهتر از همه جواب میدهد و به کاربران دستور العمل میدهد که چطور همه چیز را تنظیم کنند.
زمانی که این محل سکونت آماده شد ، سنسور های مربوطه به طور مداوم پارامتر های مختلفی همچون دما، سطح نور، رطوبت ، تهویه و بارش را نظارت میکنند . این اطلاعات توسط سرور اینترنتی کمپانی مخابره شده ؛ و در آنجا بر طبق محیط انتخاب شده توسط کاربر پردازش میشوند.


برای اینکه همه چیز آنطور که باید باقی بماند، سرور فرمان هایی را به Biopod مخابره میکند و چیزهایی مانند سیستم های گرما و بخار و تهویه و نور LED را بر طبق آن فعال میکند . و نه ، این محیط به حیوانات غذا نمیدهد . ولی یک دوربین با وای فای داخلی دارد که به کاربران حتی وقتی از خانه دورند ، امکان تماشای آنها را میدهد . ولف و شریک کاری اش تام لم در حال حاضر در کیک استارتر برای Biopod سرمایه جمع میکنند ، و از همین حالا از هدف سرمایه ای که داشتند فراتر رفته اند . برنامه ها حاکی از تولید مدل های مختلفی از Biopod اند ، با سقف قیمت 239 دلار کانادا ( حدودا 185 دلار آمریکا) ، اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود با این قیمت میتوانید یک مدل terra بگیرید . تخمین زده شده که قیمت های خرده فروشی از 399 دلار کانادا ( 308 دلار ) شروع میشوند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا نور آبی ساطع شده از موبایل شما را شبها بیدار نگه میدارد؟ آیا این نور بر مقدار خواب و کیفیت آن تاثیرگذار است؟