موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ دي

با این که تلفن‌های هوشمند بزرگ ظاهرا رشد خود را متوقف کرده‌اند، و بیشتر آن‌ها صفحات نمایش 5 تا 5.5 اینچی دارند، هنوز بازاری برای دستگاه‌های بزرگ تر وجود دارد و سامسونگ امیدوار است برخی از آن را با جدیدترین فبلت خود، Galaxy A9 تصاحب کند.
به دنبال ردپای پیشینه‌ی خود، Galaxy A8 5.7 اینچی، A9 یک تلفن هوشمند باریک، زیبا و بزرگ است که دارای خصوصیاتی است که یک یا دو مو ضعیف تر از آنچه در سری دستگاه‌های Galaxy S سامسونگ یافت می‌شود.
Galaxy A9 سامسونگ، که این شرکت در چین در چهارشنبه از آن رونمایی کرد، چندین پیشرفت بسیار مهم را داشته است.
در کنار صفحه‌ی نمایش 6-اینجی و 1080p AMOLED (که ممکن است برای بعضی‌ها یک پیشرفت نباشد)، این دستگاه همچنین دارای یک باتری بزرگ (اما غیر قابل برداشته شدن) 400mAh است که انتظار می‌رود عمر باتری موبایل را به مقداری بیش از عموم تلفن‌های هوشمند امروزی که کمتر از یک روز است برساند.


ویژگی‌های دیگر آن عبارت اند از یک پروسسور هشت هسته‌ای Snapdragon 652، 3گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی (قابل توسعه توسط کارت‌های میکرو SD تا سایز 128 گیگابایت) و یک دوربین 13مگاپیکسل در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل.
این دستگاه با سیستم اندروید 5 . 1 . 1 Lollipop کار می‌کند- که امروزه بسیار مورد استفاده است. اما اندروید6  از اکتبر در دسترس بوده است. یک پویشگر اثر انگشت و پشتیبانی Samsung Pay نیز به آن اضافه شده است.
تمام تجهیزات آن در یک قالب شیشه‌ای و فلزی قرار گرفته است که تنها 0.29 اینچ پهنا دارد، و با وجود این که کمی چاق تر از نیمرخ Galaxy A8 0.23 اینچی است، هنوز برای چنین موبایل بزرگی خوب است.
این تلفن بعد تر در این ماه در چین قابل دسترس خواهد بود، اما قیمت و قابلیت دسترسی بین المللی آن اعلام نشده است.
Galaxy A9 به Galaxy A5 و Galaxy A7 که به تازگی معرفی شده اند خواهد پیوست(با مدل‌های قدیمی تر با همین اسم اشتباه گرفته نشود-سامسونگ با قرار دادن 2016 در کنار اسامی آنها را متمایز کرده است). که در حال حاضر در چین قابل دسترسی هستند.
تلفن‌های 5.2 اینچی و 5.5 اینچی هر دو طراحی فلزی یکسان و ویژگی‌های یکسانی دارند، اما از باتری‌های بسیار کوچکتری برخوردار هستند- به ترتیب 2900mAh و 3300mA . قابلیت دسترسی بین المللی آن اعلام نشده است، اما قیمتشان در چین 2398 ین (370$) برای A5 و 2699ین (417$) برای A7 است.  

برچسب هاBatterySamsungDisplay
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سازمان تنظیم مقررات آمریکا دستور بررسی دلیل آتش‌گرفتن Note 7های تعویضی را صادر کرد