موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، مشخصات دوربین‌های گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی احتمالی در مردادماه امسال، به صورت غیر رسمی به اشتراک گذاشته شد. این دستگاه احتمالا با پنج دوربین از راه می‌رسد که یکی از آنها دوربین زیر نمایشگر است.
انتظار می‌رود سامسونگ مردادماه امسال از گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 FE، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کند. طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته خبرهای مختلفی در مورد طراحی و مشخصات دستگاه‌های مذکور به اشتراک گذاشته شده و ظاهرا اکنون نوبت به مشخصات دوربین گلکسی زد فولد ۳ رسیده است.
یکی از منابع دنیای فناوری با نام کاربری «FrontTron» ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد ۳ در مجموع با ۵ دوربین شامل دو دوربین سلفی و سه دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه خواهد شد.
براساس ادعای این منبع، انتظار می‌رود پنل بیرونی دستگاه مجهز به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی سونی IMX374 با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر باشد که در حفره مخصوص دوربین سلفی جای خواهد گرفت. علاوه بر این دوربین،‌ کره‌ای‌ها ظاهرا قصد دارند نسل بعدی گوشی تاشو خود را به دوربین زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMXx71 با اندازه پیکسل یک میکرومتر نیز مجهز کنند. این بدان معناست که نمایشگر داخلی دستگاه فاقد هرگونه بریدگی مخصوص دوربین سلفی خواهد بود.
در پنل پشتی دستگاه نیز احتمالا باید منتظر دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی واید در کنار دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی باشیم. در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد فاصله کانونی دوربین‌ها ارائه نشده است،‌ انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با لنز تله فوتو مجهز به قابلیت زوم ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال یا OIS به بازار عرضه شود.
دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید می‌‌تواند با لرزشگیر اپتیکال برای تصویربرداری باکیفیت‌تر در شرایط کم نور گزینه مناسبی باشد. پیشتر گفته شده بود که این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه